10 Pratimų Raumenims stiprinti


Kūno kultūros skaidrės. Pratimų Raumenims stiprinti. Created by Džiugas. Pasiruošimas. Atsigulkite ant suolo, kurio galvūgalis nuleistas žemyn 20-40 laipsnių kampu. Pasiruošimas. Atsisėskite ant treniruoklio sėdynės. Pasiruošimas. Atsigulkite kniūbsčias. Rankos ištiestos pečių plotyje (arba plačiau). Pasiruošimas. Atsigulkite ant suolo su aukštyn pakeltu galvūgaliu (nustatytu mažesniu nei 60 laipsniu kampu. Pasiruošimas. Atsigulkite ant siauro suolo, kuris leistų laisvai judėti pečiams. Veiksmo atlikimas. Įkvėpkite ir leiskite žemyn svarmenis. Pasiruošimas. Atsigulkite ant suolo, pėdas įremkite į grindis. Veiksmo atlikimas. Įkvėpkite, kai nuleidžiate svarmenį už galvos. Pasiruošimas. Atsigulkite ant nugaros, ant plokščio suolo. Pasiruošimas. Atsiremkite ant ištiestų rankų. Pasiruošimas. Atsigulkite ant suolo, pėdos nuleistos ant grindų dėl stabilumo.

10 Pratimų Raumenims stiprinti. (2015 m. Gruodžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/10-pratimu-raumenims-stiprinti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:01