100% Vaisių sulčių analizė


Vadybos referatas. Darbo tikslas. Darbo objektas. Darbo uždaviniai. Potenciali tikslinė rinka , jos segmentai. Potenciali tikslinė rinka. 100 % vaisių sulčių potenciali tikslinė rinka. Segmentų panašumai ir skirtumai. Pelningiausias segmentas. Geografiniai demografiniai psichologiniai. Pagrindiniai konkurentai Konkurencija. Reguliarus vartojimo intensyvumas. Socialiniai veiksniai skatinantys sulčių vartojimą. Rinkos ir ne rinkos veiksniai skatinantys 100 % vaisių sulčių vartojimą Rinkos veiksniai. Ne rinkos veiksniai. Demografiniai veiksniai. Reguliarus kainų lygis - patraukliausias ir priimtiniausias. Reklamos pardavimo skatinimo veiksmų poreikis potencialus kanalų efektyvumas. Priimtiniausia akcinė kaina. Realios kategorijos kainų ribos , psichologinės vartotojų kainų ribos. Eterio tarša kategorijoje , ar pastebimas sustiprėjimas sumažėjimas , tai sukeliantys veiksniai.


Įdėmiau pažvelgus į sulčių lentyną, pastebime, kokia didelė yra produkcijos pasiūla. Galime rasti sulčių, nektarų, sulčių gėrimų. Visos šios kategorijos turi savo apibrėžimus bei teisės aktais nustatytus reikalavimus. Visos sultys didžiąja dalimi susideda iš 100% vaisių ir daržovių sulčių. Tai galioja ir sultims, pagamintoms iš koncentrato ir vandens. Sulčių koncentratas gaminamas iš šviežiai išspaustų vaisių ar daržovių sulčių vakuumo sąlygomis išskiriant vandenį ir suintensyvinant sultis keletą kartų. Šimtaprocentinės vaisių ir daržovių sultys gaunamos išspaudus vaisius ar daržoves. Tokios sultys termiškai apdorojamos ir išpilstomos per keletą valandų, dažniausiai spaudimo vietoje. Kai kurių vaisių 100% sultys būtų neskanios dėl per daug intensyvaus skonio, nes natūraliai turi labai daug rūgšties ar minkštimo. Tik sumaišius su vandeniu, pagardinus cukrumi ar pridėjus daržovių sulčių ar tyrės, sultys tampa tinkamos gerti. Tai ypač galioja juodiesiems serbentams, vyšnioms ir bananams. Tokių vaisių sultys, skiestos vandeniu ir pasaldintos cukrumi vadinamos - nektaru. Mažiausias vaisių ar daržovių sulčių kiekis nektare, priklausomai nuo vaisių rūšies, yra nuo 25 iki 50 procentų. Sultys bei nektarai, būdami natūralūs produktai ir pagaminti be konservantų, praėjus tam tikram laikui nuo pakuotės atidarymo, pradeda fermentuotis, ypač šiltomis sąlygomis. Todėl būtina įsidėmėti: kartą atidaryta sulčių pakuotė turi būti laikoma vėsiai ir apsaugota nuo šviesos, o produktai turi būti suvartojami per dvi ar tris dienas.

Darbo tikslas: išsiaiškinti, ar 100% vaisių sultys yra populiarios, kurios patraukliausios ir perkamiausios pagal kainų lygį.

Darbo objektas: 100% vaisių sultys.

Darbo uždaviniai:

Potenciali tikslinė rinka, jos segmentai;

Konkurentai;

Kainų analizė;

Vartojimo intensyvumas;

Didžiausias sulčių vartojimas yra tarp moterų, mažiau vyrų, tačiau dažnai šeimose, kurios augina vaikus. (Renkamasi 100% vaisių sultis dėl kokybės, sveikos gyvensenos, vitaminų, mažo kalorijų kiekio).

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 11 puslapių (1657 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 36 KB
  • 100% Vaisių sulčių analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
100% Vaisių sulčių analizė. (2015 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/100-vaisiu-sulciu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:14