3-4 metų vaikų bendravimas ir kalbos kultūra darželyje


Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Literatūros šaltinių analizė. Bendravimo samprata. Bendravimo ir kalbos kultūros sąsajos. Vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas vaikų darželyje. 3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumų darželyje tyrimas. Tyrimo organizavimo metodika. Vaikų bendravimo ir kalbos kultūros tyrimo duomenų analizė. Vaikų kalbos kultūros ypatumai. Vaikų bendravimo kultūros ypatumai. Išvados. Programa. Literatūra.


Apibendrinant galima pasakyti, kad bendravimo ir kalbos kultūros ugdymas nėra mažareikšmis ir vien privatus atskirų asmenų reikalas. Tai ypatingai aktuali šių dienų civilizuotos visuomenės žmonių dorovinio ugdymo problema. Pasak V.Žemaičio, visuomenė negali normaliai funkcionuoti jei žmonių bendravimo ir kalbos kultūra nuskurdusi ir destruktyvi. (32, p.13) Todėl bendravimo ir kalbos kultūros klausimai šiandien labai aktualūs ir visus jaudina. Kiekvienam pedagogui reikėtų atsakyti sau nors į pačius bendriausius klausymus apie bendravimą ir bendravimo kultūrą, kalbinį etiketą, kuris daug kuo sąlygoja šią kultūrą, taigi, bendrauti reikia mokėti ir mokytis to. Bendravimo kultūrą reikia ugdyti tiek savyje, tiek aplinkiniuose, tiek vaikuose. Vadovaujantis šia samprata išeitų, jog ir ikimokyklinukų ugdymo procese būtinai turi funkcionuoti tokia veikla, kuri tikslingai ugdytų vaikų bendravimo ir kalbos gebėjimus.

3-4 metų vaikų bendravimas ir kalbos kultūra darželyje. (2014 m. Rugsėjo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/3-4-metu-vaiku-bendravimas-ir-kalbos-kultura-darzelyje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:35