3d spausdintuvo marketingo komplekso analizė


Marketingo kursinis darbas. 3d spausdintuvo marketingo komplekso analizė. Įvadas. 3D spausdintuvo charakteristika. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų išorinius požymius. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu. Tikslinė rinka, 3-d printerio pirkėjas. 3D spausdintuvo kainos strategija. 3D spaudintuvo pateikimo (paskirstymo) būdas. Rėmimo veiksmai, kuriuos tikslinga taikyti. Prekės populiarinimas. Rėmimo priemonės ir numatomos išlaidos rėmimo veiksmams. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas:

3-D spausdintuvas

Tikslas:

Išanalizuoti pasirinktą prekę, jos rinką ir patekti 4P marketingo komplekso analizę.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti 3D spausdintuvo charakteristiką;

2.Atlikti prekės marketingo komplekso analizę;

3.Pateikti rėmimo veiksmus ir išlaidas.

3d spausdintuvo marketingo komplekso analizė. (2014 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/3d-spausdintuvo-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:36