4P analizė Sūrio užkandis Mildė


Marketingo skaidrės. Lydyto rūkyto sūrio užkandis „Milde cheese snacks“ original. Įvedimas į rinką 2014 m. spalio mėn. 2013 m. Lietuvos pieno perdirbimo įmonėse buvo pagaminta 113 tūkst. Pagal prekybos tinklo Maxima duomenis. Produktas. Prekinio ženklo Mildė SWOT ANALIZĖ (kadangi prekyboje dar neaptikau tepamų sūrelių Mildė. Unikalus produktas (bent. Strengths (stiprybės). Weaknesses (silpnybės) Tai riebus. Opportunities (galimybės) Pasak statistikos šaltinių. Threats (grėsmės) Produktas dažnai keitė savo pavadinimą. Kaina. Mažmeninėje prekyboje prekės kaina yra. Paskirstymas. Priimta manyti, , kad kuo trumpesnė yra grandinė nuo gamintojo iki vartotojo. Internete pavyko sužinoti (tikėtina. Rėmimas. Prekinio ženklo Mildė pozicionavimo galimybės (raudonai pažymėtos labiausiai tinkančios) Pagal prekės savybę lydytas. Rėmimo tikslai. Sukurti inovatyvumą, laimėti pripažinimą.


Pagal prekybos tinklo Maxima duomenis, Perkamiausi Lietuvoje yra fermentiniai sūriai – beveik pusė (46%) visų prekybos tinkle MAXIMA parduodamų. Antroji vieta pagal pardavimus (16%) atitenka varškės sūriams, trečioji (10%) – lydytiems.

Unikalus produktas (bent man nepavyko rasti jokių kitų lydyto rūkyto sūrio užkandžių analogiškame pavidale, neskaitant senesnių šio sūrio versijų (Nida, Rambyno snack); Natūraliai rūkytas- aktualu renkantis sveikesnį, kokybiškesnį maistą; Galima vartoti vieną, be to nereikalauja specialaus paruošimo, indų, papildomų įrankių, atidarius galima valgyti; Turi asociacija su sūriu „Mildutė“ – nuo senų laikų lietuvių mėgstamu ir žinomu produktu; Sotus ir kaloringas ir maistingas – tinka žmonėms, kurie nori greitai pasisotinti, skubantiems, dirbantiems sunkų fizinį darbą; 3 rūšys – galima išsirinkti labiausiai patinkanti skonį; Ryškus dizainas – lengva pastebėti lentynose; Patogi pakuotė; Žaismingi elementai-animacinė pelytė-gali tapti neatsiejamu šio prekinio ženklu skiriamuoju bruožu.

Weaknesses: (silpnybės) Tai riebus, stipriai perdirbtas maisto produktas, netinkantis laikantis dietos, sveiką gyvenimo būdą propaguojantiems žmonėms; Produktas pateikiamas keistame apvalkale. Pagal mano atliktą degustaciją (12 žmonių) būtent šis trūkumas buvo nurodomas dažniausiai; Gana neįprastas prekinis ženklas (asocijacija: mild (iš angl. „švelnus“, „švelnaus skonio“ – prieštarauja gan intensyviam produkto skoniui); Aukšta prekės kaina -53 Lt/kg („barbora“ internetineje svetainėje lydytu sūrių kainos svyruoja nuo 17 iki 31 Lt/kg); Informacija apie produktą priekinėje pakuotės pusėje pateikta tik anglų kalba, kas gali atbaidyti dalį pirkėjų.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1124 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 2350 KB
  • 4P analizė Sūrio užkandis Mildė
    10 - 4 balsai (-ų)
4P analizė Sūrio užkandis Mildė. (2014 m. Gruodžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/4p-analize-surio-uzkandis-milde.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:07