4p modelis


Marketingo Špera.

Makro aplinkos veiksniai. Mikro aplinkos veiksniai. Ssgg stiprybės. Konkurentų ssgg stiprybės. Vartotojo kelias.


Charakteristika – kava pateikiama vienkartiniuose popieriniuose puodeliuose, pažymėtuose Lavazza logotipu. Užkandžiai supakuoti po 100g, ekologiškose pakuotėse.

Prekės ženklas – Kava Lavazza, užkandžiai – Veganas.

Aptarnavimas – Klientus aptarnas Barista, pagal suformuluota pokalbio planą.

Grąžinimas – Jei klientui prekės kokybė netinka, ji pakeičiama arba gražinami sumokėti pinigai.

Išdėstymas – Nuo 9h iki 17h prie tako link jūros, nuo 18 iki 22h centrinėje miesto dalyje.

Atsargų valdymas – papildomos karta/ du per savaitę, priklausomai nuo poreikio.

Pardavimo skatinimas – Barista pasiūlo atsigerti kavos praeiviams, arba net ir pats gurkšnoja kavą ar arbatą iš Lavazza puodelių.

Asmeninis pardavimas – Baristo alga priklauso, nuo apyvartos.

Tiesioginė rinkodara – Barista bendrauja su praeiviais, jiems pasiūlo kavos ir užkandžių.

Stiprybės- mobilumas, žinomas prekės ženklas, greita orientacija į pasikeitusias aplinkybes, barista gamina kokybišką kavą, prekiauti ten kur negalimas motorinių transporto priemonių eismas.

Silpnybės – esant blogam orui negalima dirbti, sunku rasti tinkamos motyvacijos darbuotojų, ribotas kavos asortimentas

Galimybės – dalyvauti įvairuose renginiuose, plėstis šioje srityje atidarant kavinės Neringos mieste, plėsti kavos asortimentą.

  • Marketingas Šperos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (369 žodžiai)
  • Marketingo šperos
  • Microsoft Word 48 KB
  • 4p modelis
    10 - 2 balsai (-ų)
4p modelis. (2016 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/4p-modelis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:16