5-6 klasių mokinių požiūris į kūno kultūros pamoku kaitą ir prasnimgumą


Pedagogikos referatas. Įvadas. 5-6 klasių mokinių požiūrį įtakojantis veiksniai. Veiksniai, įtakojantys mokinių požiūrį į kūno kultūros pamokas. Mokymosi motyvacija. Mokytojo įtaka mokinių požiūriui į kūno kultūros pamokas. (apie tai galvoju dar rašyti). -6 klasių mokinių kūno kultūros žinios ir įgūdžiai. Šiuolaikinės kūno kultūros ugdymo tendencijos.


Tyrimo objektas – 5-6 klasių mokinių požiūris į kūno kultūros pamokų prasmingumą ir kaitą

Tyrimo tikslas – išnagrinėti 5-6 klasių mokinių požiūrį į kūno kultūros pamokas

Tyrimo uždaviniai:

1. Aptarti penktokų ir šeštokų požiūrį į kūno kultūros pamokas.

2. Išanalizuoti veiksnius lemiančius motyvacija kūno kūlturos pamokoje.

3. Išanalizuoti skirtingų kvalifikacijų mokytojų požiūrį į pamokų prasmingumą.

4. Aptarti mokytojų veiksnius įtakojančius mokinių požiūrį į kūno kultūros

Tyrimo metodai: literatūrinė analizė.

Darbo struktura: kursinį darba sudaro: dar nebaigta

  • Pedagogika Referatai
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (1341 žodis)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 20 KB
  • 5-6 klasių mokinių požiūris į kūno kultūros pamoku kaitą ir prasnimgumą
    10 - 2 balsai (-ų)
5-6 klasių mokinių požiūris į kūno kultūros pamoku kaitą ir prasnimgumą. (2013 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/5-6-klasiu-mokiniu-poziuris-i-kuno-kulturos-pamoku-kaita-ir-prasnimguma.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:38