5-6 metų amžiaus vaikų vaidybos programa


Pedagogikos programa. 5 – 6 metų vaikų vaidybos ugdymo programa. Vaikų vaidyba. Tikslas Sudaryti sąlygas vaikų vaidybos ugdymui, išgyvenant kūrybinį pasitenkinimą bei siekiant išbandyti įvairiausius meninės vaidybos raiškos būdus. Uždaviniai. •. Sudominti vaikus vaidyba skatinant juos pačius ir drauge su auklėtoja vaidinti, improvizuoti pagal žinomas pasakaites, kurti siužetus bei žinomus veikėjus, jų charakterius. •. Per vaidinimus padėti vaikui atsiskleisti, pažinti save, išlaisvinti savo jausmus, emocijas, laisvai reikšti savo mintis. •. Padėti vaikui nugalėti scenos baimę suteikiant galimybes vaidinti prieš mažas vaikų grupeles; skatinti vaiko kūrybinį džiaugsmą jį padrąsinant, palaikant, pasidžiaugiant vaidybos pasiekimais. •. Raginti vaikus gaminti dekoracijas, kurti vaidinimų afišas, kvietimus juos kūrybiškai iliustruojant, dailinant bei pristatant. Programos turinys. Ugdomos vertybės. Ugdymo aplinka. Ugdymo technologijos. Literatūra.


Humaniškumo - pripažinti vaiko individualumą , vaiką gerbti kaip asmenybę; sudaryti sąlygas įvairių vaiko galių plėtojimuisi; užtikrinamas asmenybės vystymosi vientisumas.

Demokratyvumo - sudaryti sąlygas rinktis; sudaryti sąlygas visiems vienodai gerai ugdytis.

Veiksmingumo – ugdymo(si) metodai, būdai, formos parenkami pagal individualius vaiko gebėjimus, pasiekimo lygį, siekiant geriausių rezultatų.

Pedagogui inspiravus temą, geba įsijausti į vaidinimą, į patį personažą.

Mintyse numato siužetą, nuosekliai jį nupasakoja, žino veikėjus ir jiems būdingas savybes.

Interpretuoja ir kuria naujus veikėjų charakterius tiek vienas, tiek bendradarbiaudamas su kitu vaiku. (Aš vilkas pilkas, pas senelį einu, bandeles jai nešu. Bijau piktosios raudonkepuraitės, jei sutiksiu – bėgsiu.)

Atkreipia dėmesį į siūlomas vaidinimo idėjas, jas plėtoja pritaikydamas savo gebėjimus bei kūrybą improvizuodamas.

Įsijaučia į savo vaidmenį tiek išoriškai, tiek ir vidumi, perteikdamas atitinkamas nuotaikas, emocijas, jausmus, balso intonaciją ir kt.

Geba kurti dekoracijas, pritaiko jas vaidinimui, atsižvelgia į dydį, formą, spalvą ir kt.

Dekoruoja vaidinimo aplinką naudodamas įvairias technologijas, būdus: kirpimą, dažymą, klijavimą, papje maše, aplikavimą ir kitus, išmoktus pedagogo inspiruotų veiklų metu.

Jaučia muzikos nuotaiką, geba ją pritaikyti ir improvizuoti pagal ją.

Susipažįsta su personažu, žino kaip jis atrodo, gali nupasakoti jo išvaizdą ir parinkti atitinkamą kostiumą vaidinimui.

Spausdintinėmis raidėmis parašo vaidinimo pavadinimą, kvietimą ar afišą iliustruoja vaidinimo veikėjais ar su vaidinimu susijusiais įvykiais.

  • Pedagogika Programos
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (1226 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos programos
  • Microsoft Word 21 KB
  • 5-6 metų amžiaus vaikų vaidybos programa
    10 - 4 balsai (-ų)
5-6 metų amžiaus vaikų vaidybos programa. (2014 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/5-6-metu-amziaus-vaiku-vaidybos-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:51