5 pagrindiniai vaiko globos ir įvaikinimo skirtumai, turinčius įtakos socialinio darbo metodologijai dirbant su vaiku ir šeima


Sociologijos namų darbas.

Nurodykite 5 pagrindinius vaiko globos ir įvaikinimo skirtumus , turinčius įtakos socialinio darbo metodologijai dirbant su vaiku ir šeima.


Nurodykite 5 pagrindinius vaiko globos ir įvaikinimo skirtumus, turinčius įtakos socialinio darbo metodologijai dirbant su vaiku ir šeima.

Globoti vaiką gali jam artimas žmogus (teta, dėdė, seneliai, viresni sesuo ar brolis, krikšto tėvai ir pan.), žodžiu, vaikui pažįstamas ir artimas žmogus, o įsivaikinti vaiką gali ne tik artimieji (nors jiems ir skiriama pirmenybė), įsivaikinti gali ir visiškai nepažįstami asmenys, atitinkantys reikiamus standartus ir priimti paties vaiko.

Globėjai dažniausiai tik rūpinasi vaiku, jį auklėja bei atstovauja jo interesams, tačiau globėjai nėra laikomi tikraisiais vaiko tėvais, jie neturi teisės keisti vaiko pavardės ir pan., o įsivaikinus vaiką įvaikintojai laikomi vaiko tėvais pagal įstatymą ir įvaikintam vaikui gali būti suteikta įtėvių pavardė bei keičiamas vardas.

  • Sociologija Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (274 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sociologijos namų darbai
  • Microsoft Word 12 KB
  • 5 pagrindiniai vaiko globos ir įvaikinimo skirtumai, turinčius įtakos socialinio darbo metodologijai dirbant su vaiku ir šeima
    10 - 7 balsai (-ų)
5 pagrindiniai vaiko globos ir įvaikinimo skirtumai, turinčius įtakos socialinio darbo metodologijai dirbant su vaiku ir šeima. (2016 m. Gegužės 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/5-pagrindiniai-vaiko-globos-ir-ivaikinimo-skirtumai-turincius-itakos-socialinio-darbo-metodologijai-dirbant-su-vaiku-ir-seima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:05