7 – 12 klasių moksleivių dalyvavimo ar nedalyvavimo sporto pratybose motyvai


Bendraamziu itaka i kuno kultura klausimai. Motyvai kodėl pavyzdys dalyvauti. 7 – 12 klasių moksleivių dalyvavimo ir nedalyvavimo sporto pratybose motyvai. 7-12 klasiu dalyvavimo ir nedalyvavimo sporto pratybose motyvai. 7-12 klasių moksleivių dalyvavimo ir nedalyvavimo sporto pratybose motyvai. 9-10 klasių mokinių dalyvavimo ir nedalyvavimo sporto būreliuose motyvai. Kalbejimas 12 klase. Mokiniu isgyvenimai kuno kultura moksliniai darbai. Sporto pratibos vaikams. Popamokinių pratybų reikšmė.

Pedagogikos diplominis darbas. 7 – 12 klasių moksleivių dalyvavimo ar nedalyvavimo sporto pratybose motyvai. Įvadas. Pagrindinių sąvokų apibūdinimas. Literatūros apžvalga. Moksleivių požiūris po pamokų. Veiksniai lemiantys sporto būrelio pasirinkimą. Socialinės aplinkos įtaka mokinių požiūriui į sporto pratybas. Psichologinės priemonės sąlygojančios moksleivių pasirinkimo laisvę dalyvauti ar nedalyvauti sporto pratybose. Teigiamas mokinių požiūris į sporto pratybas. 7 – 12 klasių moksleivių dalyvavimo ar nedalyvavimo sporto pratybose motyvai. Išvados. Literatūra. Summary. Priedai.


Darb . Psichologinės priemonės sąlygojančios moksleivių pasirinkimo laisvę dalyvauti ar šiuolaikinės mokymosi teorija bei vidurinio ugdymo reformos orientuoja į ugdymo turinio pasirinkimo galimybių didinimą, geresnį ugdymo turinio pritaikymą individualiems mokymosi per praktinę veiklą subalansavimą. Mokymasis, susietas su asmeninėmis stiprybėmis ir gyvenimo praktika tampa patrauklesnis, prasmingesnis ir efektyvesnis.

Kūno kultūra yra ta sritis, kur į praktinę veiklą linkusieji mokiniai labiausia patiria mokymosi sėkmę. Mokymasis susietas su praktine veikla (pvz:, sporto pratybos), turi kasdienę prasmę (kam ir dėl ko mokomasi). Mokymosi turinys kuriamas dalyvaujant patiems mokiniams, todėl pastarieji greičiau pamato savo veiklos rezultatą ir jo prasmingumą.

Kūno kultūra – ugdymo sritis, kur mokiniai gali realizuoti save per sporto pratybas. Mokiniai sporto pratybose dažniausiai gali patirti sėkmę, save realizuoti, kompensuoti patiriamus mokymosi sunkumus, sustiprinti motyvaciją.

Tačiau sporto pratybos yra nepamokinė veikla ir jos reikšmė yra nustumiama į antrą planą, jai paliekamas tik laisvalaikio praleidimo vaidmuo, neatsižvelgiant į visas galimybes kurias ji gali suteikti vaiko asmenybės formavimuisi.

Sporto pratybose – tai mokinių sportinis lavinimas, tai jaunimo aktyvumo, saviauklos, pasitikėjimo, dvasingumo, kultūros pažangos ugdymo būdas. Pavyzdžiui , sporto žaidimai ugdo ne vien individualų meistriškumą, bet ir psichines, dorines savybes. Sportas ugdo mąstymą, estetinius išgyvenimus. Daugybę privalumų atskleidžia sportas, o kokie motyvai lemi ši tema aktuali tuo, kad pastaruoju metu kaip tik atkreipiamas didelis dėmesys į vaikų ir paauglių užimtumą, jo trūkumą bei su tuo susijusias ir galbūt iš to kylančias paauglių nusikalstamumo problemas. Stengiamasi įvairiais būdais ir priemonėmis skatinti mokinių užimtumą, jų edukaciją ir auklėjimą. Tam organizuojami specialūs renginiai mokykloje pamokų metu ir po pamokų. Tačiau nepamokinei veiklai skiriama mažai dėmesio. Tam turi įtakos tiek objektyvios priežastys (nepamokinės veiklos finansavimo mažinimas, per ilgai užsitęsę švietimo sistemos pertvarkos klausimų svarstymai ir pan. ), tiek subjektyvios (pačių mokinių požiūris į papildomą ugdymą kaip jiems nebūtiną veiklą, moksleivių ignoravimas. ).

Vis labiau didėja pamokų praleidimas, nenoras lankyti mokyklos, vaikų ir ypač paauglių įtraukimas į nusikalstamą veiklą.

  • Pedagogika Diplominiai darbai
  • 2010 m.
  • 6 puslapiai (1000 žodžių)
  • Universitetas
  • Pedagogikos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 15 KB
  • 7 – 12 klasių moksleivių dalyvavimo ar nedalyvavimo sporto pratybose motyvai
    10 - 1 balsai (-ų)
7 – 12 klasių moksleivių dalyvavimo ar nedalyvavimo sporto pratybose motyvai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/7-12-klasiu-moksleiviu-dalyvavimo-ar-nedalyvavimo-sporto-pratybose-motyvai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:14