7 klasės istorijos pamokos graikų – persų karai planas - konspektas


Graiku persu karai. Istorijos pamoku planai. Istorijos pamokos planas. Salamino musis. Graikų-persų karai. Istorijos planai. Istorijos pamokos planas konspektas. Graiku - persu karai. Pamokos planas istorija. 7 klases istorijos testai.

Pedagogikos konspektas. Konspekte pateiktos visos mišriai pamokai būdingos pamokos dalys, mokiniams skirtos užduotys su priedais. Pamokos tikslai. Mokymo priemonės. Mokymo(si) metodai. Mokytojo veikla. Mokinių veikla. Pamokos tikslai. Privesti mokinius prie suvokimo, kad persų - graikų karus sukėlė galingos persijos agresyvumas ir ekonominiai siekiai. Padėti mokiniams įvertinti graikų ir persų karo vadų vaidmenį graikų - persų karuose. Supažindinti mokinius su sąvokomis hoplitas, triera, mokyti jas panaudoti pagal prasmę, gilinti sąvokų polis, kavalerija suvokimą. Toliau formuoti moksleivių gebėjimą semtis žinių iš įvairių istorijos šaltinių (panaudojant ištrauką iš herodoto ,,istorijos” apie jonėnų sukilimą bei ištrauką iš graikų dramaturgo eschilo tragedijos ,,persai” apie salamino mūšį). Formuoti moksleivių gebėjimą suprasti skirtingas tų pačių faktų interpretacijas, lyginant salamino mūšio aprašymą vadovėlyje bei eschilo tragedijoje ,,persai”. Toliau formuoti moksleivių gebėjimą lokalizuoti istorijos įvykius erdvėje (nagrinėjant vadovėlio žemėlapį graikų karai su persais bei žemėlapį graikų karai su persais mokykliniame visuotinės istorijos atlase). Padėti formuotis neigiamą požiūrį į karą, akcentuojant neigiamus karų padarinius.


Mokytojas įeina į klasę ir pasisveikina, pasiruošia mokymo priemones, pakabina sieninį žemėlapį, vaizduojantį VI a. pr. – V a. pr. Kr. senovės graikų, persų gyvenamą regioną. Pasiimkite istorijos vadovėlius, sąsiuvinius, atsiverskite atlasą. Budintis pasakys man, ko nėra klasėje. Mokytojas sužymi nesančius mokinius. Prisiminkime vaikai, ką mes sužinojome per praėjusią pamoką.

Mokiniai, užverskite vadovėlį bei sąsiuvinius. Dabar prisiminsime paskutinėje pamokoje išmoktą medžiagą. Mokytojas vaikšto po klasę, iškviečia po vieną mokinį ir užduoda klausimus, kuriems vaikai turėjo pasiruošti namuose. Mokytojas klausia apie graikų mitų atsiradimo aplinkybes, prašo papasakoti mitus apie Dedalą ir Ikarą, Tesėją, Heraklį.

Mokytojas patikrina pasirinktinai iš kelių mokinių paimtus sąsiuvinius, įvertina atliktus namų darbus juos.

Mokytojas iš kelių mokinių pasiima sąsiuvinius, nes namuose buvo užduota nagrinėti vadovėlyje pateikta ištrauką iš Prikaltojo Prometėjo, pagal kurią mokiniai turėjo atsakyti į klausimus: 1) apie kokį didvyrį kalbama šioje ištraukoje? 2) kodėl jį nubaudė dievai? 3) kokius žmones simbolizuoja šio mito herojus? 4) Kokia yra tokių poelgių prasmė? (Ats: 1) apie Prometėją, 2) nes iš jų jis pagrobė ugnį, 3) altruistus, kurie vadovaujasi žmonių gerovės siekiais, 4) daryti gera kitiems).

Mokiniai, prisiminkime paragrafą apie tai, kaip V a. pr. Kr. graikams ėmė grėsti galingoji Persija. Kokie miestai tada vadovavo Graikijos kovai už nepriklausomybę? - Mokiniai, raskite, prašau, Atlaso 7 psl. esančiame žemėlapyje, kur yra Atėnai ir Sparta. Kai vaikai randa šiuos objektus Atlase, mokytojas parodo juos dar kartą sieniniame žemėlapyje. – Mokiniai, kodėl ir kada persų karalystė tampa imperija? Išvardinkite, prašau, jums žinomus imperijos valdovus, bei pasakykite, kuo pasižymėjo jų valdymas?Kaip matote, tai buvo karingi, valdovai, todėl nesistebėkite šios dienos pamokos tema.

  • Pedagogika Konspektai
  • 2010 m.
  • 8 puslapiai (1607 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos konspektai
  • Microsoft Word 13 KB
  • 7 klasės istorijos pamokos graikų – persų karai planas - konspektas
    10 - 1 balsai (-ų)
7 klasės istorijos pamokos graikų – persų karai planas - konspektas. (2010 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/7-klases-istorijos-pamokos-graiku--persu-karai-planas---konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:27