9 - 11 klasių mokinių vidinė motyvacija ir šeimos įtaka jai


Šeimos įtaka mokiniui. Mokiniu apklausa. Mokinių mokymosi motyvacijos tyrimas. Daras mokiniu motyvacija.

Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Vyresniųjų klasių mokinių vidinės motyvacijos ir jos skatinimo teoriniai aspektai. Motyvacija, jos skirstymas ir motyvas. Vidinės motyvacijos svarba mokymuisi ir jo kokybei. Šeimos įtaka mokinio savimotyvacijai. –. Klasių mokinių vidinės motyvacijos ir šeimos įtakos jai tyrimas bei analizė. –. Klasių mokinių vidinės motyvacijos ir šeimos įtakos jai tyrimo metodika ir organizavimas. Demografiniai duomenys. –. Klasių mokinių vidinės motyvacijos tyrimo duomenų analizė. Šeimos įtakos mokinių vidinei motyvacijai tyrimo analizė. Išvados. Literatūra.


Tačiau dažniausiai tiriant motyvacijos reiškinį, ji išskiriama į vidinę bei išorinę ir daugiau dėmesio skiriama išorinei motyvacijai. Šiame rašto darbo autorė, kaip ir Csikszentmihalyi (1994), Ford (1997), Renzulli ir Reis (2000), Lens ir Rand (2000), orientuojasi į vidinę motyvaciją, nes visi pagrindiniai motyvai atsiranda pačiame žmoguje, o išoriniai įvykiai gali tik sudominti, atkreipti dėmesį, stimuliuoti, bet nesukelti stiprios motyvacijos.

Kaip žinia, žmogaus formavimasis pradedamas jam būnant šeimoje, tad ugdyti vidinę motyvaciją asmuo pradeda šeimoje. Tėvų požiūris, įsitikinimai, vertybės bei auklėjimo būdas visą tai labai stipriai įtakoja. Šeima yra visuomenės ląstelė, kuri lemia, kiek sąmoninga ir norinti veikti bus ateities visuomenė.

Tyrimo objektas 9 – 11 klasių mokinių vidinė motyvacija ir jos svarba mokymosi procese.

Tyrimo tikslas Išsiaškinti kokia 9 – 11 klasių mokinių vidinė motyvacija ir kas ją skatina mokykloje ir šeimoje.

Tyrimo uždaviniai

1.Remiantis pedagogine – psichologine mokslinės literatūros analize, pateikti teorinius gimnazijos mokinių vidinės motyvacijos principus ir atskleisti jų svarbą.

2.Išsiaiškinti, kokia yra mokinių vidinė motyvacija kaip ji įtakoja mokymosi procesą.

3.Išanalizuoti, kaip šeima įtakoja vaiko vidinę motyvaciją.

4.Apibendrinti tyrimo rezultatus, parengti išvadas.

Tyrimo metodai

1.Teoriniai: mokslinės literatūros analizė.

2.Empiriniai: anketinė 9 – 11 klasių mokinių apklausa, naudojant mišraus tipo klausimus.

3.Tyrimo duomenis apdoroti naudojant Exel programą.

Tyrimo imtis ir organizavimas

Tyrimo metu buvo apklausti 30 Šiaulių X gimnazijos I- III klasės moksleivių. Iš jų 15 pirmokų, 4 antrokai ir 11 trečiokų.

Darbo struktūra

Darbą sudaro įvadas, du skyriai, iš kurių vienas sudarytas iš trijų, kitas iš keturių poskyrių, išvados, literatūros sąrašas. Darbe yra pateikiama viena lentelė ir septyni paveikslai.

  • Pedagogika Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 19 puslapių (3542 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 119 KB
  • 9 - 11 klasių mokinių vidinė motyvacija ir šeimos įtaka jai
    7.3 - 3 balsai (-ų)
9 - 11 klasių mokinių vidinė motyvacija ir šeimos įtaka jai. (2013 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/9---11-klasiu-mokiniu-vidine-motyvacija-ir-seimos-itaka-jai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:06