9-10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, vaizdinių formavimo(si) ypatumų analizė istorijos pamokose


Pedagogikos bakalauro darbas. Bakalauro darbo santrauka lietuvių kalba. Įvadas. Skyrius. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, istorijos mokymo specifika. Mokinių, kuriems nustatomi specialieji ugdymosi poreikiai, grupės. Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo principai. Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių istorinių vaizdinių formavimo (si) ypatumai. Skyrius. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, istorinių vaizdinių tyrimo analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai ir imties skaičiavimas. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, istorinių vaizdinių tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Problema: kokius istorinius vaizdinius specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniai kokybiškiau įsisavina.

Aktualumas: apie specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių istorinius vaizdinių ypatumus, jų kūrimo metodikas, atliktus tyrimus ir kitą informaciją galima rasti mokslo darbuose „Pedagogika“ ir „Specialusis ugdymas“. Pastebima, kad šia tematika labai mažai publikacijų, keletą straipsnių yra išleidę: Pumputis (2002, 2003), autoriai Pumputienė, Pumputis taip pat yra išleidę publikaciją (2004). Aktualu ištirti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių istorinių vaizdinių formavimo(si) ypatumus, kaip teigia Pumputis (2005), tai yra vienas iš svarbiausių dabarties istorijos specialiosios didaktikos uždavinių.

Tyrimo objektas: mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, istorinių vaizdinių formavimo(si) ypatumai.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, istorinių vaizdinių formavimo(si) ypatumus.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išanalizuoti pedagoginę, psichologinę literatūrą nagrinėjamais klausimais.

2.Išanalizuoti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, istorijos mokymosi sunkumus.

3.Išsiaiškinti, kokie istoriniai vaizdiniai: rašytiniai šaltiniai, paveikslai (tipologiniai, įvykio paveikslai, istoriniai portretai, architektūros paminklai), žemėlapiai, aplikacijos yra tiksliausiai susiformavę specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.

4.Atskleisti didaktines galimybes, kurios garantuotų specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių vaizdinio formavimo(si) kokybiškumą;

  • Pedagogika Bakalauro darbai
  • 2014 m.
  • 50 puslapių (9564 žodžiai)
  • Pedagogikos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 3531 KB
  • 9-10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, vaizdinių formavimo(si) ypatumų analizė istorijos pamokose
    10 - 4 balsai (-ų)
9-10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, vaizdinių formavimo(si) ypatumų analizė istorijos pamokose. (2014 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/9-10-klasiu-mokiniu-turinciu-specialiuju-ugdymosi-poreikiu-vaizdiniu-formavimosi-ypatumu-analize-istorijos-pamokose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:42