AB „Anykščių vynas” strateginė analizė


Vadybos skaidrės. AB „Anykščių vynas” strateginė analizė. AB ,,Anykščių vynas “. Išorinės aplinkos įvertinimas. Politiniai veiksniai AB ,, Anykščių vynas ‘‘. Ekonominiai veiksniai. AB ,, Anykščių vynas ‘‘. Socialiniai-kultūriniai veiksniai AB ,, Anykščių vynas‘‘. Technologiniai veiksniai AB ,, Anykščių vynas“. M. Porterio penkių konkurencinių jėgų modelis. Konkurencija šakoje. Potencialūs konkurentai. Pakaitalų gresmė. Pirkėjai. Tiekėjai. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica. AB „Anykščių vynas“ IVĮM. Pagrindiniai konkurentai. Pagrindinių rinkos dalyvių apyvartų pokyčiai. Konkurencinės padėties įvertinimo matrica. Strateginių grupių matrica.


Sparti technologiju raida. Naujų technologijų atsiradimo galimybės. Įrangos tobulėjimas.

Produktų pakaitalų yra labai daug, tačiau pakaitalų kainos yra aukštesnės nes dauguma pakaitalų importiniai.Pakaitalų vertė ir nauda yra žemesnė,kadangi anykščių vynas vienintelis lietuvoje gamina natūralų vyną be chemijos,tai mažina pakaitalų grėsmę, tačiau grėsmė didėja dėl to, kad galutiniam vartotojui nėra brangu pereiti prie pakaitalų ir geri pakaitalai yra lengvai prieinami. Todėl produktų pakaitalų grėsmė yra vidutinė.

Pagrindiniai pirkėjai UAB ,,RIMI LIETUVA“, UAB ,,PALINK“ ,UAB „Aibės logistika“,Uab maxima lt.Mažesni pirkėjai (UAB „Fragrances International”, Vilnius, UAB „Travel Retail Vilnius“,esančios oro uosto teritorijose. Didieji prekybos tinklai turi pakankamai tvirtą derybinę galią, nes pirkėjui, šiuo atveju prekybos centrams, yra pigu pereiti prie kito prekinio ženklo. Pirkėjų yra pakankamai daug, nes yra ne tik stambūs prekybos centrai, bet ir smulkios įmonės.

Skirta apibendrinti ir įvertinti ekonominės, socialinės – kultūrinės, teisinės, politinės, technologinės , konkurencinės aplinkos informaciją. APSKAIČIUOJAMA: Surašant pagrindinius išorinius veiksnius Kiekvienam veiksniui priskiriant svori nuo 0.0 iki 1.0 visų svorių suma turi būti lygi 1. Priskiriant vertinimus nuo 1 iki 4 kiekvienam išoriniam veiksniui. Įvertinimo balas gaunamas sudauginus kiekvieno veiksnio svorį su priskirtu įvertinimu. Sudėjus kievieno veiksnio balus gaunamas bendras įvertinimo balas.

Konkurencinės padėties įvertinimo matrica įvertina pagrindinius organizacijos konkurentus, kurie priklauso tai pačiai starteginiai grupei, atsižvelgdama į jų stiprybes ir silpnybes.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (771 žodis)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 653 KB
  • AB „Anykščių vynas” strateginė analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
AB „Anykščių vynas” strateginė analizė. (2014 m. Lapkričio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-anyksciu-vynas-strategine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:16