AB „Lesto“ išorinės komunikacijos vertinimas


Komunikacijų kursinis darbas.

Paveikslų sąrašas. Santrauka. Įvadas. Komunikacijos samprata, jos rūšys ir procesas. Komunikacijos samprata. Komunikacijos rūšys. Komunikavimo procesas. Organizacijos išorinė komunikacija. Išorinės komunikacijos perdavimo priemonės. Ab „Lesto“ struktūra, valdymas ir veikla.


AB „Lesto“ Išorinės komunikacijos vertinimas klientų požiūriu tyrimas. Organizacijos komunikacijos vadybos studijų programos kursinis darbas. Darbo vadovė Gintarė Kulbeckienė. Šiaulių valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto Komunikacijos katedra. Šiauliai, 2015.

Kursinio darbo objektas - AB „Lesto“ paslaugų vartotojai/klientai, išorinės komunikacijos aplinka ir ten egzistuojančios auditorijos. Darbo tikslas - išanalizuoti AB „Lesto“ išorinės komunikacijos vertinimą, atlikti tyrimą naudojant anoniminę anketą, apklausus įmonės klientus. Pagrindiniai darbo uždaviniai: remiantis teorinėmis bei praktinėmis žiniomis atlikti AB „Lesto“ išorinę analizę. Atlikti empirinį tyrimą, siekiant nustatyti AB „Lesto“ išorinės komunikacijos vertinimą. Remiantis išorinės analizės radiniais bei empirinio tyrimo rezultatais pateikti sprendimus apie AB „Lesto“ komunikacijos vertinimą ir gerinimo galimybes.

Problema: Kaip būtų galimą gerinti išorinę komunikaciją?

Objektas: AB „Lesto“ paslaugų vartotojai.

Tikslas: Išanalizuoti AB „Lesto“ išorinę komunikaciją.

Remiantis teorinėmis ir praktinėmis žiniomis atlikti AB „Lesto“ išorinę analizę.

Railienė (1996 m.) teigia, kad komunikacija, tai bendravimo, keitimosi patyrimu, mintimis išgyvenimais procesas.

Komunikacija yra būdas pateikti kitiems idėjas, faktus, mintis, jausmus ar vertybes (Wilson, 1992 m.)

Komunikacijoje dalyvaujančios šalys – siuntėjas ir gavėjas;

Dekodavimas – pirminės pranešimo informacijos atstatymas, remiantis gautu pranešimu. Darbas atliekamas informacijos gavėjo.

Taip pat Gregory (2000) išskiria šešias pagrindines verslo organizacijos komunikacijos tikslines

dažnai verslo organizacijai tenka komunikuoti su vietinės valdžios įstaigomis;

Interpriemonės – priemonių rūšys (televizija, radijas, plakatai, spauda, tiesioginis paštas ir internetas).

Papildomų paslaugų pardavimas pvz., tiesioginis debetas, mano elektra, mokėjimo planai: elektinės viryklės tarifo planas, skirtas vartotojams turintiems elektrinę viryklę, mokėjimo planai „Namai“ ir „Namai plius“, kurie yra skirti daug elektros energijos suvartojantiems klientams, informaciniai pranešimai.

Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti AB „LESTO“ išorinės komunikacijos vertinimą, todėl buvo sudaryta anoniminė anketa AB „LESTO“ išorinės komunikacijos vertinimas (žr. 1 priede). Tyrime buvo apklausta 40 respondentų, anketą sudarė 12 klausimų.

AB „Lesto“ išorinės komunikacijos vertinimas. (2016 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-lesto-isorines-komunikacijos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:21