AB Lietuvos draudimas klientų apsisrendimui įtaką darantys veiksniai


Daudimo kursinis darbas.

Įvadas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. Tyrimo metodika. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. Tyrimo metodas. Tyrimo instrumento pagrindimas. Atranka ir imties dydis. Duomenų rinkimo ir apdorojimo procedūros. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Kokybiniai ir kiekybiniai ekonominiai tyrimai – vienas geriausių įrankių siekiant atrasti intelektualius ir praktinius atsakymus į iškilusius klausimus, susijusius su ekonomikos klausimais, rūpinčiais visuomenei, verslui ir bendram mikroekonomikos vystymuisi. „Lietuvos draudimas“ rinkoje lyderiaujanti ne gyvybės draudimo produktus pardavinėjanti bendrovė siekianti būti geriausia ir vykdyti pelningą veiklą. Rinkos tendenijos rodo, jog paskutiniu metu, gyvybės draudimo pardavimai auga didesniu tempu, nei ne gyvybės draudimo produktų rinka, o tai stirpiai įtakoja šios įmonės veiklos perspektyvas. Šiame darbe nagrinėjamas „Lietuvos draudimo“ klientų apssisprendimas įsigijant draudimo produktus, siekiant išsiaiškinti priežastinius ryšius, tarp rinkoje vyraujančių tendencijų ir klientų apsisprendimo.

Darbo tikslas: nustatyti, kokie veiksniai daro įtaką draudimo rinkos dalyvių apsisprendimui įsisgyjant draudimo produktus ir pateikti rekomendacijas problemai spręsti.

Darbo uždaviniai:

atlikti situacijos analizę ir identifikuoti esančias problemas,

nustatyti tyrimo tikslą problemai spręsti ir apibrėžti iš jo kylančius uždvinius tikslui pasiekti,

sukurti tikslui pasiekti tinkamą tyrimui atlikti metodiką ir ją įgyvenginti,

atlikti tyrimo rezultatų analizę ir pateikti rekomendacijas tyrimo problemai spręsti.

Darbas yra aktualus, nes atliekamas šių dienų „Lietuvos draudimo“ klientų nuomonės tyrimas siekiant išspręsti šiam laikotarpiui aktualias problemas.

Darbas atliktas pasitelkus mokslinės literatūros analizę, bei matematinę analizę naudojant MS Office pogramas.

AB „Lietuvos draudimas“ – tai didžiausia draudimo paslaugas teikianti įmonė Lietuvoje savo veiklą vykdanti jau nuo 1921 m. tai, draudimo rinkos lyderė Lietuvoje ir didžiausia draudimo bendrovė Baltijos šalyse. Įmonės akcininkai tai Vidurio ir Rytų Europos draudimo grupė PZU S. A. PZU grupė skaičiuoja daugiau nei 200 metų istoriją, ji buvo įkurta 1803 metais Lenkijoje ir šiuo metu aktyviai veikia gyvybės ir ne gyvybės draudimo rinkoje bei pensijų ir investiciniuose fonduose.

Kas trečias besidraudžiantis Lietuvos gyventojas renkasi patikimą ir modernų „Lietuvos draudimą“. Taip yra dėl to, kad įmonė klientams siūlo vieną didžiausių draudimo paslaugų tinklų – beveik 100 padalinių visuose šalies miestuose ir miesteliuose. Klientais kasdien rūpinasi daugiau nei 1100 „Lietuvos draudimo“ darbuotojų, o pats „Lietuvos draudimas” yra 3 kartus (2012-2014 m.) iš eilės pripažintas „Geriausiu darbdaviu“ ir išrinktas į geriausių Vidurio ir Rytų Europos darbdavių dešimtuką.

Įmonė siekia būti geriausia draudimo bendrove Lietuvoje, ofiacialiame Lietuvos draudimo puslapyje pateikta informacija apie įmonės misiją ir viziją teigia:

Įmonės vizija: „Lietuvos draudimas” – pirmas kiekvieno pasirinkimas:

Įmonė jau daug metų nepertraukiamai ir pelningai vykdo savo veiklą, o dabartinis tisklas yra būti geresniems už rinką. Bendrovė siūlo išsamias ir kokybiškas draudimo paslaugas, atitinkančias privačių ir verslo klientų individualius poreikius. Ne gyvybės draudimo lyderė AB „Lietuvos draudimas“ 2014 m. uždirbo 40 mln. Lt pelno,  pasirašė 410 mln. Lt ne gyvybės draudimo įmokų, t. y. 7,9% daugiau nei užpernai (2013 m. buvo 380 mln. Lt).

Lietuvos banko duomenimis šalyje įsisteigusių ir jos rinkoje draudimo paslaugas teikiančių draudikų skaičius per 2014 m. nesikeitė: draudimo paslaugas teikė 24 draudikai, 9 iš jų vykdė gyvybės draudimo, 15 – ne gyvybės draudimo veiklą. 2014 m. Lietuvoje registruotos draudimo įmonės pasirašė 600,9 mln. Eur (2 074,6 mln. Lt) įmokų, t. y. 6,6 proc. daugiau nei 2013 m. ir vos 1,2 proc.mažiau nei 2007 m., kai šalies draudimo rinkos apimtis buvo didžiausia.

Praėjusiais 2014 metais abiejų šakų – gyvybės ir ne gyvybės – draudimo pasirašytos įmokos augo, tačiau skirtingais tempais. Gyvybės draudimo rinkoje buvo matomas smarkus suaktyvėjimas –18,6 proc. daugiau nei 2013 m. ir tik 6,2 proc. mažiau nei 2007 m., kai gyvybės draudimo rinkos apimtis buvo didžiausia. Ne gyvybės draudimo rinkos didelis augimo tempas (8,1 proc.) buvo tik pirmąjį praėjusių metų ketvirtį. Tačiau jau balandžio mėnesį dėl intensyvaus ne gyvybės draudimo rinkoje per mėnesį pasirašomų įmokų augimo tempas sulėtėjo daugiau nei perpus, o vėlesniais mėnesiais pradėjo mažėti. Todėl 2014 m. sausio–gruodžio mėn.pasirašytos įmokos pasiekė mažą (palyginti su 2013 m.), vos 1,0 proc. augimą. pasirašytos ne gyvybės draudimo įmokos sudarė 385,8 mln. Eur (1 332,1 mln. Lt) ir buvo 8,5 proc. mažesnės nei 2008 m., kai ne gyvybės draudimo rinkos apimtis buvo didžiausia. (Lietuvos Bankas, 2015).

  • Draudimas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4387 žodžiai)
  • Universitetas
  • Daudimo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 306 KB
  • AB Lietuvos draudimas klientų apsisrendimui įtaką darantys veiksniai
    10 - 7 balsai (-ų)
AB Lietuvos draudimas klientų apsisrendimui įtaką darantys veiksniai. (2016 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-lietuvos-draudimas-klientu-apsisrendimui-itaka-darantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:49