Ab „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimas


Marketingo magistro darbas. Ab „montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. Santrauka. Abstract. Įvadas. Pagrindinės baigiamojo darbo sąvokos ir terminai. I. Teoriniai paslaugų organizacijos marketingo strategijos formavimo ir įgyvendinimo aspektai. Marketingo strategijos vieta ir reikšmė įmonės veikloje. IX. Paslaugų įmonių marketingo strategijos ypatumai. X. Marketingo „Verslas verslui“ rinkoje ypatumai. XVII. II. Ab „montuotojas“ marketingo strategijos formavimo galimybių ir prielaidų tyrimas. XXII. AB „Montuotojas“ veiklos charakteristika. XXII. AB „Montuotojas“ marketingo situacijos analizė. XXIII. AB „Montuotojas“ klientų nuomonės tyrimo metodika. XXX. AB „Montuotojas“ klientų nuomonės tyrimo rezultatų analizė. XXXI. SWOT analizė. XLI. III. Ab „montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. XLIII. AB „Montuotojas“ misija ir marketingo tikslai. XLIII. AB „Montuotojas“ paslaugų rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. XLIV. AB „Montuotojas“ pozicionavimo rinkoje būdo parinkimas. XLV. AB „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. XLVI. Išvados. LVI. Literatūra. LIX. Priedai.

Ab „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. (2014 m. Spalio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-montuotojas-marketingo-strategijos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:59