AB „Pieno žvaigždės“ charakteristika


Vadybos aprašymas. Ab „Pieno žvaigždės“. AB „Pieno žvaigždės“ charakteristika. Produktai. Lietuvos rinka. Eksportas. Eksporto dalis. AB „Pieno žvaigždės“ rinkos situacijos analizė. Apyvarta, mln. Lt. AB „Pieno žvaigždės“ marketingo strategija. Prekių pateikimui. Visur ir visiems prieinami pieno produktai sukuriant ir realizuojant modernią pardavimų sistemą.


Koncernas išvardintų įmonių mastu stengiasi ne tik gaminti šviežius, sveikus ir naudingus produktus, bet ir remia Lietuvos tautinį olimpinį komitetą. Taip padeda Lietuvos sportininkams siekti pergalių sporte.

Koncerno misija gaminti tik aukščiausios kokybės ekologiškus pieno produktus, kurie užtikrintų sveiką mitybą.

Pieno gamyba ir supirkimas.Vertinant konkurentinę situaciją pagal tiekėjų galios kriterijų, galima teigti, kad šiandieninis tiekėjų koncentracijos laipsnis nėra didelis.

Pagrindiniai pieno tiekėjai - smulkus ūkiai (ūkininkai ir gyventojai), iš kurių net 69% turi vieną arba dvi karves, tačiau jie pateikia 82% superkamo pieno kiekio. Pieno tiekėjų struktūra pateikta 1 paveiksle.

2010 metais pieno gamintojai pardavė perdirbimo įmonėms 4.5% daugiau pieno negu 2009 metais. 33 Lietuvos rajonuose pieno supirkta daugiau, o 11 rajonų mažiau negu 2009 metais.

Daugiausiai pieno supirkimas padidėjo Tauragės, Kaišiadorių. Raseinių, Molėtų ir Kelmės rajonuose. Labiausiai pieno supirkimas sumažėjo Švenčionių, Vilniaus ir Jurbarko rajonuose.

Daugiau negu pusė (apie 60%) Lietuvoje pagamintų pieno produktų eksportuojama. Lietuvos pieno perdirbimo įmonės nenugriebto pieno produktus gamina daugiausia vietiniai rinkai. Pagrindiniai eksporto produktai yra sviestas, sūriai, pieno konservai fermentiniai sūriai.

Įmonėje įdiegta kokybės vadybos sistema, skirta organizacijos veiklai, susijusiai su kokybe, nukreipti ir valdyti.

Įmonėje veikiančią kokybės sistemą apibrėžia:

Įmonėje yra įdiegta prevencinė maisto saugos RVASVT sistema. 1998-01-15 Briuselio komisijų nutarimu įmonėje patvirtino veikiančią prevencinę maisto saugos sistemą ir suteikė veterinarinį leidimą eksportuoti produkciją į Europos Sąjungos šalis.

Veikianti kokybės vadybos sistema pagal ISO 9001:2000 standartą pirmiausia orientuota į vartotojų poreikių užtikrinimą. 2004 metais įmonėje veikiančią kokybės vadybos sistemą sertifikato TŪV CERT sertifikatinės organizacijos auditoriai. 2003 m. spalio mėn. Įmonė gavo sertifikatą, kuris patvirtina, kad įmonė įdiegė ISO 9001:2000 standartą ir dirba pagal kokybės vadybos sistemą.

Nei teisingai parinka gamybos plėtros strategija, nei tobuliausiai parinkta technologija neužtikrins įmonės gyvavimo. Tam reikalingi žmonės, nes – tai grandis jungianti visus prieš tai minėtus vidinės aplinkos elementus. Siekdama savo tikslų įmonė neturėtų pamiršti dirbančiųjų ir siekti gerų darbo santykių, išlaikyti ir tobulinti personalo kvalifikacijos lygį.

Gerai parinkta valdymo struktūra ne tik didina koncerno darbo našumą, bet ir gerina įmonės rezultatus. Darbų pasiskirstymas garantuoja maksimalų efektą valdomajame posistemyje, užtikrina gamybos efektyvumą.

Koncerne svarbų vaidmenį užima marketingo skyriaus darbuotojai. Nuo šių žmonių dažniausiai priklauso įmonės populiarumas. Todėl svarbu, kad šie darbuotojai dėtų visas pastangas koncerno įvaizdžio palaikymui Lietuvos ir užsienio rinkose.

  • Vadyba Aprašymai
  • 2015 m.
  • 11 puslapių (3004 žodžiai)
  • Vadybos aprašymai
  • Microsoft Word 106 KB
  • AB „Pieno žvaigždės“ charakteristika
    10 - 2 balsai (-ų)
AB „Pieno žvaigždės“ charakteristika. (2015 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-pieno-zvaigzdes-charakteristika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:10