AB Pieno žvaigždės pasiūlos ir paklausos analizė


Ekonomikos referatas.

Paveikslėlių ir lentelių sąrašas. Įvadas. Teorinė dalis. Paklausa. Pasiūla. AB „Pieno žvaigždės“ paklausos ir pasiūlos analizė. AB „Pieno žvaigždės“ tiekiama produkcija. AB „Pieno žvaigždės“ paklausos rodikliai. AB „Pieno žvaigždės“ pasiūlos rodikliai. Išvados. Literatūros sąrašas.


AB „Pieno žvaigždės“ palaiko ekologišką gyvenimo būdą, tausoja gamtą, nes naudoja elektros energiją pagamintą iš atsinaujinančių energijos išteklių.

Labai moderni ir išsivysčiusi įmonė, nes naudoja tik moderniausią įrangą ir savo produkciją platina net į 40 skirtingų valstybių visame pasaulyje.

Šiame darbe pateiksiu teorinę medžiagą apie paklausą ir pasiūlą, įvardinsiu pagrindinius veiksnius, lemiančius paklausą ir pasiūlą, ir veiksnius, dėl kurių jos gali kisti. Taip pat atliksiu AB „Pienos žvaigždės“ paklausos ir pasiūlos analizę.

Komplementarių prekių kainų kitimas. Vienos iš komplementarių prekių pabrangimas sumažina kitos prekės paklausą.

Gamintojų skaičius. Kuo daugiau gamintojų, tuo didesnė pasiūla. (Paunksnienė et al, 2011)

AB „Pieno žvaigdžės“ įkvėpta gamtos ir tradicijų, produkcijai gaminti naudoja naujausias technologijas ir sukuria daug skirtingų rūšių įvairių gaminių:

Pagrindinę AB „Pieno žvaigždės“ paklausą rodo veiklos pajamos, taip pat parduotų produktų skaičius, supirktas pienas pagal bazinius rodiklius ir turimų žaliavų kiekis. Šie rodikliai nusako kaip kito pasiūla, atsižvelgiant į turimus ir supirktus išteklius, bei finansines įmonės galimybes.

Parduotų produktų skaičius labai stipriai išaugo 2015 m., tam galėjo turėti įtakos naujos valiutos įvedimas, 2015 m. pradžioje produktų kainos buvo sumažėjusios, tačiau 2016m. pardavimų skaičius labai sumažėjo, nes produkcijos kaina pradėjo kilti.

Vidutinis darbo užmokestis paskutinius trejus metus Lietuvoje didėjo, o tai reiškia, kad daugiau gyventojų gali sau leisti daugiau. Todėl galima tikėtis, kad, augant darbo užmokesčiui, gali padidėti ir nuperkamų pieno produktų skaičius. Tačiau sumažėjęs parduotų produktų skaičius rodo, kad 2016 m. ir 2014 m. pieno produktų paklausa sumažėjo. Dėl augančio vidutinio darbo užmokesčio didėjimo, vartotojai galėjo sau leisti įsigyti kokybiškesnes ir įvairesnes prekes ir pasirinkti, kuo įvairesnį prekių asortimentą. Žmonės galėjo rinktis brangesnius pieno produktus ar pieno alternatyvas todėl AB „Pieno žvaigždės“ paklausa 2014m ir 2016m. mažėjo. Taigi, galima teigti, kad augant pajamoms vartotojai rinkosi kitus produktus, pieno pakaitalus, mažiau gaminosi namuose.

Taigi, kadangi žmonės mėgsta patogumą, daugelis žmonių dėl išaugusio vidutinio atlyginimo gali sau leisti brangesnius produktus, gali rinktis pietauti restoranuose, nes tai nereikalauja jokių pastangų, todėl galėjo sumažėti parduotų produktų skaičius.

AB „Pieno žvaigždės“ siūlo didelį kiekį įvairių produktų, bet pagrindinį pelną suteikiantis produktas yra pienas.

Didindama produkcijos apimtis bendrovė bendradarbiauja su įvairiomis šalimis, o produktai eksportuojami net į 40 skirtingų valstybių, tačiau siekdama išlikti konkurencinga, bendrovė ieško ir naujų plėtros krypčių, tobulina savo paslaugas, atnaujina gamybos mašinas, kad jos atitiktų visus reikalavimus ir kad būtų naujausios kartos technologija, jog darbas vyktų sklandžiai ir greitai. Visada labai stipriai stengiamasi stiprinti bendradarbiavimą su kitomis Europos šalimis, bei pieno produktų įmonėmis.[8]

  • Ekonomika Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ada
  • 15 puslapių (2555 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 85 KB
  • AB Pieno žvaigždės pasiūlos ir paklausos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
AB Pieno žvaigždės pasiūlos ir paklausos analizė. (2017 m. Gruodžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-pieno-zvaigzdes-pasiulos-ir-paklausos-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 21 d. 01:13