AB Rokiškio sūris organizacija ir jos marketingo kompleksas


Marketingo kursinis darbas. AB,,Rokiškio sūris“ išorinės aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Konkurentų analizė. Partnerių (tiekėjų) analizė. AB,,Rokiškio sūris“ rinkos segmentavimas. AB,,Rokiškio sūris marketingo komplekso analizė ir sprendimai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Organizacijos samprata ir tikslai. Organizacijos vizija, misija. Organizacijos valdymo struktūra. Rekomendacijos. Išvados. Literatūra.


Savarankiškos užduoties tikslas:

•Pateikti pasirinktos organizacijos charakteristiką ir jos marketingo komplekto analizę

Savarankiškos užduoties uždaviniai:

•Pateikti pasirinktąją organizaciją apibūdinančius komponentus : tikslus, paskirties, vizijos ir misijos formuluotes , veiklos vykdymą ir jos darbinės veiklos evoliucijos etapą, gaminamų prekių ar teikiamų paslaugų aprašymą, vartotojų segmento įvardijimą ir valdymo struktūros charakteristiką.

•Atlikti pasirinktos organizacijos marketingo komplekso analizę.

Įmonė „Rokiškio sūris” yra sėkminga gilias tradicijas turinti įmonė, garsinanti Lietuvos vardą užsienyje. Pagrindinis produktas – fermentinis sūris, pelnęs pripažinimą šalyje ir už jos ribų.

Analizuojama produkto marketingo makroaplinka susideda iš mokslinės – technologinės, ekonominės – konkurencinės, socialinės – kultūrinės, politinės – teisinės ir gamtinės aplinkos.

Produkto mikroaplinką sudaro konkurentai ir partneriai (tiekėjai). Įmonės konkurentai tai visos pieno perdirbimo įmonės. Sūrio gamyba reikalauja daug išteklių, kuriuos tiekia įmonės partneriai. Tai sūrio gamybai reikalingos žaliavos pradedant pienu, baigiant įrengimų detalėmis.

„Rokiškio sūrio“ rinkos segmentai, suskirstyti pagal įvairius geografinius, demografinius, psichografinius, vartotojo elgsenos kriterijus, o įmonės marketingo sprendimai nukreipti į tikslines rinkas.

Rokiškio fermentinių sūrių prekės ženklo strategiją galima pavadinti skirtingų prekės ženklų strategija. Ant kiekvieno fermentinio sūrio įpakavimo akcentuojamas „Rokiškio sūrio“ vardas.

Didžiausią įtaką vartotojo suvokiamai vertei daro kaina. Vartotojas verčiau renkasi brangesnę, bet žinomą ir kokybišką prekę, nei pigesnę, bet neaiškios kilmės. „Rokiškio sūrio“ produktai yra visuotinai pripažinti. Bendrovės produkcija įvertinta tarptautinėse parodose ir yra pelniusi ne viena apdovanojimą.

AB Rokiškio sūris organizacija ir jos marketingo kompleksas. (2015 m. Vasario 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-rokiskio-suris-organizacija-ir-jos-marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:52