AB Rokiškio sūris veikla


Rokiskio suris pieno tyrimai. Pieno tyrimai rokiskio suris. Ab 'rokiskio suris' pieno tyrimai. Ab rokiškio sūris pieno tyrimai vartotojams. Pieno žvaigždės ir rokiškio sūris. Rokiskiosurispienotyrimai. Ab rokiskio suris kiek dirba darbuotoju. Rokiškio sūris kursinis. Uab rokiškio sūris diplominis. Rokiskio suris pieno tyrimai vartotojams.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Pasirinktos šakos situacijos ir galimybių analizė. Pardavimai ir rinkodara. Darbo našumas. Žaliavos supirkimas. Rizikos veiksniai susiję su emitento veikla. Investiciniai projektai, įgyvendinti per paskutinius. Finansinius (ūkinius) metus. Veiklos strategija ir numatomi jos pokyčiai per artimiausius finansinius metus. Darbuotojai. Darbo pakeitimas kapitalu. Balanso analizė. Išvados. Priedas.


Tyrimo objektas. AB rokiškio sūris finansinė veikla ir jos rezultatai per 2006 – 2008 metų laikotarpį.

Tyrimo tikslas. Remiantis literatūroje pateikiama finansinės veiklos įvertinimo bei prognozavimo metodika, naudojantis įmonės finansinių ataskaitų duomenimis, įvertinti AB rokiškio sūris finanspagrindiniai informacijos šaltiniai. Įmonės AB rokiškio sūriš visų pieno perdirbėjų įmonių yra likusi tik žemaitojos pienas be stambaus investuotojo iš užsienio, tačiau ankščiau ar vėliau strateginį partnerį susiras ir ši įmonė. Šalyje pirmauja rokiškio sūris jį bando prisivyti pieno žvaigždės ir kiek labiau nuo šių dviejų įmonių atsiliekantis žemaitijos pienas . Visos šios trys įmonės prisijungė beveik visas mažesnes pienines ir pradėjo dairytis viena į kitus, taip pat dar vyksta kova dėl ketvirtosios pagal dydį įmonės – panevėžio pienas , kuriame daugumą sudaro pieno žvaigždės , taip pat dar galima įsigyti mažęsnę kelmės pieninę. rokiškio sūris ir pieno žvaigždės valdo beveik 40% Lietuvospieno supirkimo rinkos. Būtent tokia koncentracijos riba numatyta konkurencijos įstatyme. Toliau pienininkams tikriausiai teks augti iš vidinių resursų, nes tolesniems įsigijimams greičiausiai priešinsis konkurencijos taryba. Pagal įstatymą ji savo nuožiūra gali leisti koncentraciją, leisti ją su išlygomis ir privalomais nurodymais įmonėms arba išvis neleisti. Net jei Lietuvojee liktų tik viena didelė pieno perdirbimo įmonė, konkurencija šioje rinkoje būtų daug didesnė nei, tarkime, liktų tik vienas mobiliojo ryšio operatorius. Jau ir dabar galima pirkti importinius pieno produktus, o jų srautas tik didėtų, jei naujasis rinkos lyderis imtų už produkciją prašyti pernelyg didelės kainos. Priešingai negu mobiliojo ryšio atveju, įeiti į pieno perdirbimo įmonių rinką daug lengviau ir tikrai atsirastų tai darančiųjų, jei už pieną būtų mokama mažai, o ši šaka taptų ypač pelninga. Kokio dydžio įmonių reikia rinkoje – turi nuspresti vartotojai, o ne konkurencijos taryba. Juolab kad gigantai Lietuvos požiūriu pasaulyje būtų tik vidutiniokai. Net ir sujungus rokiškio sūrį ir pieno žvaigždes , naujoji įmonė pagal pardavimą būtų tik europos pieno perdirbimo įmonių trisdešimtuko gale. Pieno įmonių vadovai ir savininkai puikiai suvokia, kad konkurencijai europos sąjungoje reikia ruoštis jau dabar. Akivaizdu, jog sėkmingai konkuruoti pasaulio rinkose gali tik stambūs ūkio subjektai.

AB Rokiškio sūris veikla. (2011 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-rokiskio-suris-veikla.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:25