AB Šiaulių bankas praktikos ataskaita


Bankininkystės praktikos ataskaita.

Įvadas. Banko veikla ir teisinis jos reglamentavimas. Įmonės organizacinė kultūra. Įmonės žmogiškųjų išteklių valdymo aspektai. Įmonės dokumentų valdymo sistema. Įmonės informacijos ir finansų valdymas. Veikla praktikos metu. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pažintinės praktikos įmonėje pradžia 2017 m. vasario 06 d., o pabaiga 2017 m. kovo 20 d. Praktikos atlikimui yra skirta 9 ECTS

Pažintinė praktika buvo atlikta AB Šiaulių bankas .......klientų aptarnavimo centre (toliau AB Šiaulių bankas .......), įsikūrusį ...... Klientų aptarnavimo poskyris teikia bankines paslaugas, procedūras, taip pat teikia išsamią informaciją įvairiais su banko veikla susijusiais klausimais, vykdo pardavimus.

Praktikos tikslas: susipažinti su įmonės veiklos pobūdžiu bei steigimo tvarka, vadybiniais aspektais; susipažinti su veiklą reglamentuojančiais teisiniais dokumentais, susipažinti su įmonės organizacine valdymo struktūra, nustatyti jos tipą, susipažinti ir naudoti informacijos paieškos apdorojimo ir sisteminimo technines priemones, personalo dokumentų rengimo reikalavimais, darbuotojų asmens bylų struktūra, susipažinti su įmonės reklamine medžiaga, organizacine kultūra, išanalizuoti etikos kodeksą, darbuotojų dalykinę elgseną, klientų priėmimo reikalavimais, susitikimų, dalykinio bendravimo ir bendradarbiavimo principais, etikos normomis ir etiketo reikalavimais, susipažinti su finansinėmis ataskaitomis.

Darbo metodai: banko darbo veiklos stebėjimas, analizavimas, įvairių užduočių atlikimas, ataskaitos rengimas.

Paslaugos verslo klientams: lėšų valdymas; finansavimas; lizingas ir faktoringas; finansų rinkos; taupymas.

Organizacinė kultūra – nuostatų, normų, vertybių ir įsitikinimų visuma, kuri yra sąmoningai vadovybės sukurta ir kuria vadovaujasi organizacija, siekdama užsibrėžtų tikslų ir spręsdama kilusias problemas. Organizacinė kultūra, dažniausiai, veikia ne tik vidinę organizacijos aplinką – darbuotojus, bet ir išorinę aplinka – klientus, tiekėjus ir konkurentus.

Išsiaiškinus šią kombinaciją suprantama, jog tai yra banko misija, kurti naujas, įdomias galimybes klientams ir padėti jiems pasiekti savo asmeninius finansinius tikslus.

„Vertinga patirtis klientams“ – tai parodo, jog įmonė stengiasi vardan savo klientų, supranta jų poreikius ir viršija jų lūkesčius. Taip pat stengiasi dirbti profesionaliai ir siekia ilgalaikės partnerystės.

„Vieninga Šiaulių banko komanda“ –komanda yra susibūrusi vertingiems darbams, glaudžiai bendradarbiauja organizacijoje, noriai pasitiki vienas kitu ir priima atsakomybę, kuria aiškiai ir lengvai pritaikomas taisykles.

Pastebėta, jog įmonės vadovybei, darbuotojams labai svarbios idėjos. Apie idėjas darbuotojai kalba taip – „ Didžiausi ir svarbiausi gamtiniai ištekliai yra idėjos. Mūsų regioninis turtas yra pagrįstas idėjomis, ir mūsų ateitis yra pastatyta idėjomis. Šiaulių banko vardas yra atspindys šio faktas, ir mūsų tikslas yra padėti idėjoms atgyti."

AB Šiaulių banko logotipą – simbolį sudaro: žodžiai Šiaulių bankas ir per vidurį SB ženklas. Mėlyna spalva taip pat pasirinkta neatsitiktinai, ji šiame logotipe reiškia turtą, pasitikėjimą ir saugumą.

AB Šiaulių bankas praktikos ataskaita. (2017 m. Rugsėjo 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-siauliu-bankas-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 21 d. 08:00