AB SNAIGĖ ir jos marketingo kompleksas


Marketingo kursinis darbas. Marketingo ir vadybos integruotas grupinis darbas. Įvadas. Organizacijos pavadinimas, trumpa jos raidos istorija, pagrindiniai tikslai. Organizacijos paskirtis, vizijos ir misijos formuluotės. Organizacijos tipas, darbinės veiklos evoliucijos etapas, vykdomų veiklų pobūdis. Organizacijos veiklos produktai. Organizacijos tikslinė rinka/vartotojų segmentas. Organizacijos valdymo struktūra. Departamentų skirstymas pagal geografinį regioną. Marketingo kompleksas. Prekė. Asortimento gylis ir plotis. Kaina. Kainodaros tikslai. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo kanalo būdai. Prekių paskirstymo strategijos. Rėmimas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Išvados. Naudota literatūra.


Gyvename XXI amžiuje, visa mus supanti aplinka tobulėja, yra gerinamos gyvenimo sąlygos, kad būtų lengviau gyventi kiekvienam iš mūsų. Į visą aplinkos vystymąsi įeina taip pat ir buitinė technika. Mes būtent pasirinkome buitinės technikos įmonę AB „Snaigė“, kad ją išanalizuotume, nes šiame greitai besivystančiame pasaulyje be tokios įrangos kaip šaldytuvas būtų beveik neįmanoma išgyventi, taip pat mūsų nuomone ši įmonė yra tarsi pavyzdys, autoritetas kitoms besivystančioms ar pradedančioms įgyvendinti savo tikslus įmonėms.

Mes savo darbu siekiame sužinoti daugiau apie Lietuvos įmonę, kuri garsina mūsų šalį ir yra pripažinta geriausia pasaulyje šaldymo įrenginių organizacija. Taip pat šio darbo metu mes siekiame išmokti pritaikyti savo teorines žinias ir sėkmingai jas susisteminti į vieną darbą.

AB SNAIGĖ ir jos marketingo kompleksas. (2014 m. Vasario 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-snaige-ir-jos-marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:31