AB „Stumbras“ analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Ab „Stumbras“ samprata ir tikslai. Ab „Stumbras“ vizija ir misija. Ab „Stumbras“ išorinės aplinkos analizė. Ab „Stumbras“ rinkos segmentavimas. Ab „Stumbras“ marketingo komplekso analizė ir sprendimai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros šaltiniai. Internetiniai šaltiniai.


Gamtinę aplinką lemia orai. Tarkim oro sąlygos vasarą kadangi, pavyzdžiui, brendis gaminamas iš vynuogių, tad turi būti palankios vasaros sąlygos, kad derlius būtų kuo geresnis ir gausesnis.

Labiausiai technologijų pokyčiai veikia įmonės siūlomų prekių paklausą. Jie skatina gamybos proceso pokyčius ir keičia reikalingų darbuotojų skaičių ar jų kvalifikacijos reikalavimus. Technologijų pokyčių svarba AB „Stumbras“ įmonei labai didelė, nes jų dėka atnaujinamos įprastos prekės, procesai ar darbo praktika ir įmonė gali išlaikyti lyderės pozicijas Lietuvos rinkoje. Nauji atradimai. Kuo naujesnės technologijos yra įtraukiamos į alkoholio gamybos procesą, tuo labiau yra didinamas darbo našumas, t.y. per tą patį laiką yra pagaminama daugiau produkto. Įmonė ypatingą dėmesį skiria gaminamos produkcijos kokybei. AB „Stumbras“ nuolat investuoja į naujausias technologijos, užtikrinančias gamybos efektyvumą ir produkcijos kokybę. Tarptautinių parodų ir konkursų apdovanojimai yra geriausias AB „Stumbras“ produkcijos kokybės įrodymas.

AB „Stumbras" produkcijos šiuo metu galima nusipirkti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Danijoje, Ispanijoje, Airijoje, Didžiojoje Britanijoje, Rusijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. Galimybės plėstis vietos rinkoje - gana ribotos, taigi natūralu, jog ieškoma nišų realizuoti produkciją už šalies ribų. AB „Stumbras“ puikiai sekasi tai daryti, todėl eksportuojamos produkcijos dalis kasmet didėja . Bendrovė kiekvienais metais rinkai pristato keletą naujų produktų, nes toks yra nuolatinis kūrimo ir tobulėjimo kelias.

AB „Stumbras“ produkciją renkasi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą turintys asmenys. 65% vyrų ir 35% moterų. Dažniausiai vartotojų amžius yra nuo 25 iki 45 metų. Tai vidutines ir aukštesnes nei vidutines pajamas gaunantys asmenys.

AB „Stumbras“ produktus vartotojai renkasi dėl geros produktų kokybės ir tinkamos kainos, taip pat dėl ženklo patikimumo ir žinomumo. Vertinant vartotojų lojalumą ir įmonės pelningumą kyla įvairių diskusijų, bet dėl vartotojų lojalumo ir pasitenkinimo visi rinkodaros specialistai sutaria vieningai. Taigi, vartotojų pasitenkinimas ir veda prie jų lojalumo , kas savo ruožtu didina „Stumbrui“ pajamas iš to pačio kliento. Vartotojų pasitenkinimas yra labai svarbus, nes patenkintas klientas ir toliau pirks šios įmonės produktus, taps lojaliu ir atneš įmonei pelną. Nepatenkintas klientas niekad daugiau nepirks įmonės produkto, bet ir apie tai papasakos daugeliui žmonių. Todėl labai svarbu sudaryti palankias sąlygas klientams pateikti nusiskundimus, kad sužinoti kurių produktų kokybė būtų gerinama.

AB „Stumbras“ analizė. (2015 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-stumbras-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:53