Ab „Swedbank“ mobiliosios programėlės naujos funkcijos įdeigimo analizė


Informatikos kursinis darbas. Įvadas. Skyrius. Projekto inicijavimas ir planavimas. Skyrius. Projekto inicijavimas. Skyrius. Kuriamos IS reikalavimų šaltiniai ir informacijos surinkimo metodai. Skyrius. Projekto darbai ir planas. Skyrius. Reikalavimai kuriamai sistemai. Skyrius. Panaudos atvejai ir jų aprašymas. Skyrius. Esybių – ryšių diagrama ir jos aprašymas. Skyrius. Procesai ir jų aprašymas. Skyrius. Bendrieji funkciniai reikalavimai. Skyrius. Nefunkciniai reikalavimai. Skyrius. Informacinės sistemos vertinimas. Literatūros šaltiniai.


Projekto tikslas yra informacinių sistemų pagalba patobulinti banko teikiamas paslaugas, padaryti efektyvesnį konsultantų darbą bei pagerinti klientų aptarnavimo kokybę

Darbo tikslas: parengti reikalavimus kuriamai esamos programėlės naujajai funkcijai. Kuriant aplikacijos papildomą funkciją taikomi šie uždaviniai:

Kadangi nežinome klientų srauto ir kokias paslaugas klientai renkasi tam tikrais laikotarpiais, todėl negalime nustatyti kiek banko darbuotojų turėtų dirbti tam tikrame skyriuje ir kokio tipo paslaugų bus teikiama daugiausiai. Todėl klientų aptarnavimas tampa neefektyvus, susidaro didelės eilės bankų skyriuose.

Naudotojui atsispausdinus numerėlį nėra žinomas laikas, per kurį jis bus priimtas pas banko darbuotoją. Todėl privaloma laukti banko skyriuje, nenorint praleisti savo eilės. Klientas, žinodamas kada bus priimtas, galėtų atlikti kitus numatytus darbus.

Nėra išankstinės registracijos. Todėl klientai negali išvengti eilių, nežino kada banke sugaištų mažiausiai laiko.

Pirmajame skyriuje aptariame projekto atsiradimo priežastis, kuriamą sistemą bei jos pagrindines funkcijas. Taip pat apžvelgiame mūsų kuriamos IS reikalavimų šaltinius ir informacijos surinkimo metodus. Pirmojo skyriaus pabaigoje pateikiame projekto duomenis, Gantt bei PERT diagramas, kritinį kelią. Antrajame skyriuje aptariame reikalavimus kuriamai sistemai, pateikiame panaudos atvejus, esybių – ryšių diagramą bei procesus ir jų aprašymus. Pabaigai, trečiajame skyriuje pateikiame informacinės sistemos įvertinimą.

Šiame skyriuje aptarsime į ką reikia atsižvelgti kuriant sistemą, kokia informacija turėtų būti pateikiama klientui gavusiam numerėlį, išskirsime pagrindinius informacijos surinkimo metodus.

Nusprendėme imtis šio projekto, kadangi klientų nusiskundimų kiekis sparčiai didėja. Vis daugiau klientų skundžiasi dėl ypatingai ilgo aptarnavimo laiko, tad nutarėme imtis efektyvių priemonių, kad pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, kitaip sakant norime ženkliai sumažinti klientų sugaištamą laiką iki minimalaus lygio. Ilgai ieškoję problemos sprendimo būdų, radome sprendimą, kaip įgyvendinti savo tikslą, tai yra sukurti papildomą funkciją esamai Swedbank programai išmaniajam įrenginiui, kuri leistų užsisakyti norimą banko paslaugą iš anksto, bei gebėtų nustatyti paslaugos pradžios laiką. Taip pat tokią paslaugą norime įdiegti ir banko padaliniuose. Tad iškėlėme pagrindinius tikslus mūsų kuriamai sistemai:

Mobilus banko paslaugos užsisakymas. (t. y. jums nebūtina nueiti į banko padalinį, galite tą padaryti savo išmaniuoju įrenginiu).

Informacija apie paslaugos pradžios laiką.

Optimizuoti ir kontroliuoti visus banko paslaugų procesus ir teikti informaciją apie juos.

Sistemos naudotojai, tai yra Swedbank klientai turės galimybę paslaugas užsisakyti nebūtinai banko padaliniuose, taip pat gaus informaciją apie paslaugos pradžios laiką bei trukmę, tą žinodamas klientas galės efektyviai išnaudoti laiką, jam nereikės stovėti eilėje.

Tikslas: išsiaiškinti srauto dydį, aptarnavimo greitį. Surinksime visą turimą informaciją iš pasirinkto filialo darbuotojų vedamos apskaitos apie aptarnaujamų žmonių skaičių, laukimo trukmę, aptarnavimo trukmę mėnesio laikotarpyje. Tuomet, stebėsime ir lyginsime kiekvienos dienos duomenis, nustatysime, kaip vidutiniškai vienam klientui aptarnauti reikalingą trukmę, taip pat jo eilės laukimo trukmę.

Tikslas: išsiaiškinti žmonių srauto dydį tam tikromis dienomis bei valandomis tam tikruose filialuose. Maždaug apie savaitę stebėsime du filialus, pirmasis bus esantis populiariame prekybos centre, antrasis – Swedbank‘o atskiras pastatas. Rezultatai turėtų parodyti, kad prekybos centruose savaitgaliais arba vakarais, žmonių srautas yra didelis, o, tarkim, Šiaurės miestelyje esančiame filiale eilių iš vis nebūna.

Tikslas: išsiaiškinti programėlės būtinumą. Apklausime po 10 žmonių pasirinktuose filialuose ar ši programėlė jiems būtų naudinga, ir kaip dažnai jie lankosi bankuose. Rezultatai bus teigiami, kad programėlė yra reikalinga, norint sutaupyti savo laiką.

  • Informatika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 28 puslapiai (3379 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 502 KB
  • Ab „Swedbank“ mobiliosios programėlės naujos funkcijos įdeigimo analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Ab „Swedbank“ mobiliosios programėlės naujos funkcijos įdeigimo analizė. (2015 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-swedbank-mobiliosios-programeles-naujos-funkcijos-ideigimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:22