AB “Utenos trikotažas” kainų politika konkurentų atžvilgiu


Vadybos kursinis darbas. Darbo tikslas. Darbo uţdaviniai. Darbo objektas. Darbo dalykas. Darbo metodologija. Darbo struktūra. Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Gamybos kaštus. Grietinėlės nugraibymo ”. Ką ištvers rinka ”. “ prasiskverbimo ”. Prekės gyvavimo ciklo. “ aukštos kokybės įvaizdžio ”. “ tikslinė rinkos dalis ”. Rinkos segmentavimo. Psichologinės kainodaros. Sekimo lyderiu. “ paragauto obuolio ”. Atakuoti konkurentus. Gintis nuo konkurentų. KAINŲ NUSTATYMO METODAI Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Nenuostolingumo metodas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Užantspauduoto voko. Konkurencinių pasiūlymų. Konkurencinė situacija rinkoje. Grynoji konkurencija. Monopolistine konkurencija. Monopolistinė konkurencija. AB “ UTENOS TRIKOTAŽAS ” ir jos konkurentų prekių kainų analizė. Kainų politika. Didinti pelną , tačiau tą pelningumą didinti mažinant gamybos kaštus. Gamybos išlaidas , kokybę ir konkurenciją.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (6206 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 31 KB
  • AB “Utenos trikotažas” kainų politika konkurentų atžvilgiu
    10 - 3 balsai (-ų)
AB “Utenos trikotažas” kainų politika konkurentų atžvilgiu. (2015 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-utenos-trikotazas-kainu-politika-konkurentu-atzvilgiu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:30