Ab „Vilkma“ gaminių analizė ir tobulinimo galimybės


Pramonės ir gamybos kursinis darbas.

AB “VILKMA” veikla ir jos įvertinimas. Asortimento apibūdinimas. Konkurentų patirties analizė ir pritaikomumas. Pasirinkto gaminio patobulinimo scenarijai. Tobulinimo scenarijus prie marškinių pridėti keičiamas apykakles ir rankogalius. Tobulinimo scenarijus kaklaraiščių siuvimas. Tobulinimo scenarijus individulių užsakymų vykdymas. Literatūra.


Įmonė išplėtė savo gaminių asortimentą, savo klientams daugelyje ES šalių siuva uniformas ir drabužius įstaigų darbuotojams. Vilkma“ bendradarbiauja su įmonėmis, kurioms priklauso garsūs aukštos kokybės prekių ženklai, kaip „Burberry“, „Eton“, „Stenstroms“ ir „Façonnable. Siekdama, kad gaminių kokybė kuo geriau atitiktų klientų keliamus reikalavimus, AB „VILKMA“ nuolat tobulina visus savo gamybos linijų elementus. Gerai įrengtos modernios gamybos linijos suteikia galimybę patenkinti klientų keliamus gaminių įvairovės ir pateikimo lankstumo reikalavimus, atlikti visus - nuo smulkių vienkartinių iki nuolatinių dideliais kiekiais pateikiamų užsakymų.

„VILKMA PROFESSIONALS“ – tai pagal užsakymą teikiama aukščiausios kokybės uniformų ir drabužių įstaigų darbuotojams sukūrimo paslauga įmonėms ir organizacijoms. Siuva didžiausioms Europos oro linijų bendrovėms, Jungtinės Karalystės rinkoje lyderio pozicijas užimantiems mažmeninės prekybos tinklams ir policijos skyriams Lietuvoje ir Švedijoje

AB „Vilkma“, kur siuvami aukštos kokybės vyriški marškiniai, kurių 99 % produkcijos eksportuojama į Skandinavijos šalis, Vokietiją, Prancūziją, Didžiąją Britaniją, JAV.

2013 m. balandžio mėnesio duomenimis įmonėje “Vilkma” dirbo 226 darbuotojai.

Washing instructions: 40 degree wash.Do not use bleach or chlorine agents.Do not tumble dry.Can be removed as directed for cotto

Parduodamų įmonės parduotuvėje prie sandėlio gaminių kainos svyruoja nuo 50 iki 100 litų, bet pasirinkimas labai mažas, pateikiami tik likučai nuo užsakymų ir nėra įdomesnio, naujesnio modelio gaminių.

Nuolatinis kokybės sistemos stebėjimas ir tobulinimas padeda užtikrinti stabilų ir gerą įmonės darbą bei patenkinti verslo partnerių reikalavimus. Diegiamos naujos technologijos ir tobulindami darbo organizavimo metodai, užtikrinama, kad visuose skyriuose būtų įdiegtos ir nuolat tobulinamos griežtos kokybės priežiūros procedūros. Nuolat stebimas ir vertinamas kokybės procesas, planavimo ir įgyvendinimo procedūros, kurios ne tik leidžia pašalinti klaidų pasekmes, bet ir padeda jų išvengti. Į kokybės valdymą įtraukti visi darbuotojai, siekiant užtikrinti, kad darbuotojų žinių bagažas nuolat didėtų.

Audiniai naudojami įvairios sudėties – 100 % medvilnė, 83 % medvilnė ir 17 % poliesteris, 65 % medvilnė ir 35 % poliesteris. Vienspalvis audinys, kurio asortimentas yra labai didelis, susideda iš 55 % medvilnės ir 45 % poliesterio. Juostuoti ir languoti audiniai naudojami natūralesni, su daugiau procentų medvilnės. Be vienspalvių audinių, gamyboje naudoja juostuotus ir languotus audinius. Šių audinių asortimentas nuolat kinta ir medžiagų sudėtis įvairi – nuo 55 % medvilnės ir 45 % poliesterio iki 100 % medvilnės. Marškiniai iš šių audinių siuvami tik “prancūziška” siūle, klasikinėm ir kitų formų apykaklėm, įvairių stilių – klasikiniai marškiniai, nešiojami po kostiumais, taip pat liemenuoti marškiniai, dėvimi laisvalaikiu prie džinsų ar šiaip prie kelnių.

Privalumai - be marškinių dar prekiauja kaklaraiščiais ir aksesuarais vyrams – sąsagomis, kaklaraiščių segtukais, petnešomis. Kaklaraiščiai importuojami iš Lenkijos pagal užsakymus.

Trūkumai –internetiniame puslapyje prie konkretaus gaminio nenurodyta medžiagos sudėtis ir kaina

Klientai : Senukų prekybos centras, TOPO centras, Elektromarkt, Buteka, Algrima, Ardena, Ausvija, Bennet Distributors, Biovela, Daily service, Kautra, Fotoservisas, Giedriaus Česnulio ind. įm., Ovestros konsultacijos, Undita, Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras, City casino, VSGA, Jokado projektai, Klasikinis stilius, Presto prekyba, Midateksas, MikroLink Lietuva, Nesė, SDG, SG fashion, Sabelijos prekyba

Privalumai - grupė Baltika, prekiaujanti Monton, Mosaic, Baltman ir Ivo Nikkolo gaminais, taip pat aksesuarais, valdo visus mados gaminių kūrimo etapus: dizainą, gamybą, tiekimą, pristatymą ir mažmeninę prekybą. Toks modelis leidžia Baltikai greitai reaguoti į pirkėjų poreikius ir pageidavimus.

Turi elektroninę parduotuvę, pastoviems klientams taikomos nuolaidos.

Prekinį ženklą JOOP valdančios kompanijos Pavasaris / Vasara 2013 kolekcija - tipiškas suverenitetas ir stilius: efektingas ir seksualiniu patrauklumu susietas klasikinių elementų panaudojimas suteikia įdomų kontrastą, kuris gali būti visiškai suderinamas

Ab „Vilkma“ gaminių analizė ir tobulinimo galimybės. (2016 m. Vasario 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-vilkma-gaminiu-analize-ir-tobulinimo-galimybes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:51