Ab „Vilkyškių pieninės“ kietojo sūrio „Prussia“ logistinės grandinės analizė


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės istorija. Gaminių asortimentas. Marketingo ir logistikos tikslai, vertybės ir pardavimų strategija. Ab „Vilkyškių pieninės“ aprūpinimo grandinės analizė. Sūrio „Prussia“ žaliavų tiekėjų analizė. Aprūpinimo organizavimo sistema. Sūrio „Prussia“ gamybos procesas ir jame naudojamos technologijos. Gamybinių atliekų tvarkymas. Sūrių sandėliavimas. „Vilkyškių pieninės“ transporto logistika ir produkcijos paskirstymas. Sūrio „Prussia“ logistinės grandinės ssgg analizė. Išvados. Literatūra.


„Vilkyškių pieninė“ – pieninė, įsikūrusi Vilkyškių miestelyje. Šiandien įmonė laikoma viena moderniausių Lietuvos sūrių gamyklų bei kitus pieno produktus. Įmonės vizija – gaminti gurmaniškus pieno produktus. „Vilkyškių pieninė“ savo veiklą vykdo akcentuodama savo vertybes. Įmonei svarbiausia kokybė, inovacijos, kompetencija, sąžiningumas. Už nuolatinį tobulėjimą ir aukštą gaminamos produkcijos gamyba įmonė yra sulaukusi didelio pripažinimo tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. „Vilkyškių pieninė“ nuolat dalyvauja įvairiose parodose ir konkursuose, kuriuose geriausi įmonės gaminiai yra apdovanoti ir įvertinti aukščiausiais įvertinimais.

Akcinė Bendrovė „Vilkyškių pieninė“ buvo įkurta 1934 metais. Į čia veikiančią pieninę savininkai buvo atgabenę pirmuosius pieninės veiklai reikalingus įrengimus iš Rytų Vokietijos. Tuo metu ėmonės statusas buvo Uždaroji Akcinė Bendrovė ir pieninės veiklą ji vykdė iki 1985 metų. Uždarymo laikotarpiu pastatai buvo privatizuoti, o visi įrengimai iškomplektuoti.

Antrą kartą įmonė atsidarė 1993 metais. Pirmiausia savininkai įsigijo pastatus, nors didesnio pradinio kapitalo neturėjo. Veiklai pradėti buvo įmamos paskolos iš bankų, kuros padėjo pieninei pamažu klestėti ir vystytis. Palaipsniui ėmė didėti ir vartotojams siūlomų naujų gamybių gamyba. Atskiruose cechuose buvo gaminama nauja produkcija. Pavyzdžiui, sūrių ceche, 1997 m. buvo pradėtas gaminti „Tilžės“ tipo sūris. Po metų – „Gouda“ tipo fermentinis sūris. Pokyčius gamybos skyriuje lėmė ir investuoti į įmonę pinigai, kurie buvo panaudoti pastatų remontui ir naujos įrangos įsigijimui: buvo pastatyta moderni katilinė, elektros pastotė, įsigyta moderni olandų gamybos šaldymo kamera, kuri leido sandėliuoti apie 400 tonų produkcijos. Be viso to, buvo sukurtas kompiuterių tinklas. Didėjant pelnui ir investavimui, bėgant metams įmonė vis labiau įsitvirtino ir pirko naują autotransportą, plėtėsi naujuose pastatuose ir pirko modernią įrangą.

Pinigai buvo investuojami milijonais, todėl buvo susitelkta ties naujų gamybos projektų įgyvendinimui.

Po 14 metų nuo įmonės atgaivinimo ir didelių pinigų investavimo, „Vilkyškių pieninė“ turėjo susikūrusi visą reikalingą aptarnavimo infrastruktūrą: veikė mechaninis cechas, išvystyta autotransporto sistema, nupirkta naujausia įranga (pieno šaldymo įrenginiai, žaliavos pieno šaldymo įrenginiai), sukurta žaliavos supirkimo zona bei buvo pastatyti nauji cechai.

2005 m. sausio 21 d. „Vilkyškių pieninė“ savo statusą pakeitė į Akcinę Bendrovę ir pradėjo dar vieną naują veiklos etapą.

Šiandien pieninė gamina platų gardžių, originalios receptūros pieno produktų asortimentą. Skiriamos šviežių pieno produktų, sūrių, užkandžių ir gurmanų gaminių grupės.

Šviežių pieno produktų gaminių grupę sudaro:

Jogurtai. Pieninė gamina 4 skirtingų rūšių jogurtus:

Marketingas svarbus bet kokios įmonės veikloje ir prisideda prie bendrovės bei gaminamų produktų populiarinimo. Labai svarbu pasverti ir apgalvoti, kaip ir kokiomis priemonėmis to siekti. Galima išskirti tokius „Vilkyškių pieninės“ marketingo tikslus:

( palaikyti esamą rinką (tiek Lietuvos, tiek užsienio) ir ją plėsti;

( pasiūlyti vartotojams kuo įvairesnę gaminių liniją už patrauklią kainą;

Galima teigti, kad pieninės logistikos tikslai sutampa su tradiciniais bet kokios paslaugas ar prekes teikiančios įmonės tikslais:

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (2933 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2609 KB
  • Ab „Vilkyškių pieninės“ kietojo sūrio „Prussia“ logistinės grandinės analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Ab „Vilkyškių pieninės“ kietojo sūrio „Prussia“ logistinės grandinės analizė. (2016 m. Kovo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-vilkyskiu-pienines-kietojo-surio-prussia-logistines-grandines-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:06