Ab Žemaitijos pienas naujo produkto įvedimo į rinką tyrimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Naujo produkto įvedimo į rinką teorinė analizė. Naujų prekių kūrimas. Naujo produkto įvedimo į rinka rėmimas. Rėmimo strategijos ir jų sudarymo principai. Ab ,,žemaitijos pienas“ naujo produkto įvedimo į rinką tyrimas. Ab „ žemaitijos pienas“ pristatymas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Demografiniai parametrai. Vartotojų nuomonė apie Bio jogurtą. Išvados ir siūlymai. Literatūra ir kiti šaltiniai. Priedai. Priedas. Anketa. Priedas. Anketos suvestinė. Priedas. Vartotoju anketos.


2.1. AB „ Žemaitijos pienas“ veikla ir užimama padėtis rinkoje

Liesas jogurtas ACTIFEEL su persikais, mangais ir grūdais ir inulinu

Liesas jogurtas ACTIFEEL su kiviais, rabarbarais ir avižomis ir inulinu.

Iš visų respondentų 16 ragavo ACTIFEEL jogurtą, ir 4 respondentai jo nebuvo ragavę. Iš respondentų demografinių parametrų galima daryti išvadą, kad liesą jogurtą daugiausiai per 25-49 m. respondentai (iš viso 74%). O respondentų, turinčių vaikų, buvo daugiau nei pusė (56%). Galima daryti išvadą, kad jogurtas daugiau perkamas šeimų, kurios turi vaikus, tačiau ir neturintys šeimų perka jogurtą pakankamai dažnai – jų buvo 2/3.

respondentų nurodė dar vieną jogurto įsigijimo vietą – degalinę. Įmonė taip pat turi atkreipti į tai dėmesį.

Tik 20% respondentų atsakė, kad jiems nesvarbu jogurtą gaminusi įmonė. Tai rodo, kad vartotojas prisiriša prie įmonės ir dažnai beveik visada perka būtent tos įmonės produkciją.

65% respondentų atsakė, kad ragavo ACTIFEEL jogurtą, o 35% respondentų dar nėra ragavę jogurto. Rezultatai rodo, kad nemaža dalis vartotojų jau yra ragavę jogurtą, tačiau dalis yra ir visai neragavusių šio produkto. Galbūt ACTIFEEL jogurtas nebuvo reikiamai pristatytas vartotojams ir nėra pastebimas tarp daugybės šių rūšių produktų. Kitas klausimas respondentams turėtų padėti surasti atsakymą šioje problemoje.

Šis klausimas padėjo išsiaiškinti, kokias jogurto rūšis respondentai labiausiai mėgsta. Kaip matome, mėgstamiausia jogurto rūšis yra – jogurtas su persikais -12%. Kitos labai mėgstamos rūšys – jogurtas su ananasais (9%) , vyšniomis (8%), šokoladu (6%). Taigi, įmonė turėtų atkreipti dėmesį į mėgstamiausias jogurto rūšis ir patenkinti vartotojų norą. Tai tikrai galėtų padidinti jogurto pirkimo apimtis, nes kaip matėme iš ankstesnių rezultatų analizės, skonis – svarbiausia jogurto savybė jo vartotojui.

Pitersas T., Votermenas R. Menedžerio knyga. –Vilnius. 1991. – ISBN 5–417–00551–7.

Želvytė G. “Užsienietiški - gražiai įpakuoti, lietuviški - pigesni”. “Respublika”, 1996 m., gruodžio 10 d.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (5286 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 164 KB
  • Ab Žemaitijos pienas naujo produkto įvedimo į rinką tyrimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Ab Žemaitijos pienas naujo produkto įvedimo į rinką tyrimas. (2015 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/ab-zemaitijos-pienas-naujo-produkto-ivedimo-i-rinka-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:05