Adaptacija naujoje mokykloje


Pedagogikos esė. Įvadas. Dominuojantys požiūriai į mokyklos keitimą, prisitaikymą joje. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas.


Adaptacijos laikotarpiu vaikas apsipranta naujoje aplinkoje. Patekę į naują aplinką, vaikai patiria stresą ir elgiasi įvairiai - vieni būna įsitempę, dirglūs, apatiški, kiti agresyvūs (Listopadskienė, Labanauskienė, 2004). Mokiniai, pereidami mokytis iš vienos mokyklos į kitą, patiria baimę, nes pakeitus mokyklą, pirmiausia, pasikeičia sąlygos mokykloje – vaiką moko ne tie patys pažįstami mokytojai. Ne paslaptis, jog skiriasi mokytojų reikalavimai. Antra – mokomoji medžiaga yra įvairialypė, kitaip vyksta ir darbas pamokoje (Barusevičienė, 2008). Taigi adaptacijos procesas turi labiau neigiamą poveikį vaikui, nei teigiamą.

Sprendžiant adaptacijos problemas kyla klausimai: kaip palengvinti vaikų adaptaciją mokykloje? Kas lemia mokyklos keitimo sėkmę? Ką išgyvena vaikai pakeitę, atvykę į naują mokyklą?

  • Pedagogika Esė
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (2945 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos esė
  • Microsoft Word 22 KB
  • Adaptacija naujoje mokykloje
    10 - 3 balsai (-ų)
Adaptacija naujoje mokykloje. (2014 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/adaptacija-naujoje-mokykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:26