Adidas China: new advertising „One in a billion“ reklamos analizė


Marketingo analizė.

Adidas China new advertising „One in a billion“ reklamos analizė. Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Ši reklama iš kitų išsiskiria. Reklamoje vyrauja 3 spalvos. Mūsų nuomone.


Reklamoje taip pat galima pamatyti žymią asmenybę anglų futbolininką, vieną žymiausių pasaulio sportininkų – Deividą Bekhemą. Šis reklamos kūrėjų pasirinkimas tik dar labiau sustiprina šios reklamos įtaką vartotojams, kadangi dauguma sportuojančių ar sportu besidominčių žmonių šią asmenybę žino. Daug metų vartotojų tarpe vyrauja nuomonė bei tendencija, jog jei žymus žmogus reklamuoja tam tikrą prekę ar paslaugą, tokiu atveju ji yra kokybiška bei ją verta įsigyti. Tokiu būdu „Adidas“ prekės ženklo kūrėjai susilaukia dar daugiau pirkėjų bei susidomėjusių jų prekės ženklu.

Ši reklama iš kitų išsiskiria tuo, jog jos pradžioje rodoma minia vienodai apsirengusių „Adidas“ apranga jaunų kinų, kurie imituoja, jog žaidžia krepšinį. Reklamos kūrėjai pasitelkę tokią minią žmonių tik dar labiau pabrėžia, jog šis prekinis ženklas yra ypač populiarus žmonių tarpe.

  • Marketingas Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Erika
  • 3 puslapiai (578 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 21 KB
  • Adidas China: new advertising „One in a billion“ reklamos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Adidas China: new advertising „One in a billion“ reklamos analizė. (2017 m. Spalio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/adidas-china-new-advertising-one-in-a-billion-reklamos-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 19 d. 03:38