Administracinės teisės esminiai skirtumai tarp Lietuvos ir Italijos


Teisės analizė. Administracinės teisės esminiai skirtumai tarp Lietuvos ir Italijos.


Mano darbo tikslas atskleisti administracinės teisės esminiu skirtumus tarp Lietuvos ir Italijos.

Lietuvos teisės šaltiniai: Lietuvos Respublikos Konstitucija, ratifikuotos tarptautinės sutartys, Lietuvos Respublikos įstatymai ir Seimo nutarimai, kai kurie įstatymais patvirtinti kodeksai, statutai, vyriausybės nutarimai, ministrų ir kitų viešojo valdymo institucijų vadovų įsakymai, savivaldybių tarybų sprendimai. Italijos teisėje vyrauja panašūs teisės šaltiniai tačiau skiriasi tuo, kad Italijos teisei būdingas siekis apibrėžti teisės šaltinių sampratą norminiu teisės aktu. Taip pat Italijos vienas iš šaltinių yra papročiai ko Lietuvos šaltiniuose nėra. Referendumas gali būti teisės šaltinis, jeigu juo panaikinamas ankstesnis įstatymas.

Tiek Lietuvos tiek Italijos teisės normose vyrauja hierarchijos. Taip atrodo Lietuvos: Konstitucija, konstituciniai įstatymai, ratifikuotos tarptautinės sutartys, įstatymai, kiti įstatymų įgyvendinamieji teisės aktai (Prezidento, Vyriausybės, Konstitucinio Teismo ir kt.). Italijos teismų sistema atitinka paprotines ir rašytines tarptautines bei Bendrijos normas. Nors teisės normos ir panašios tačiau atsakomybė institucijų jas priimti yra skirtinga.

  • Teisė Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (654 žodžiai)
  • Teisės analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Administracinės teisės esminiai skirtumai tarp Lietuvos ir Italijos
    10 - 8 balsai (-ų)
Administracinės teisės esminiai skirtumai tarp Lietuvos ir Italijos. (2015 m. Lapkričio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/administracines-teises-esminiai-skirtumai-tarp-lietuvos-ir-italijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:44