Aerobikos pratimai


Kūno kultūros referatas. Pratimai. Žemo intensyvumo aerobikos pratimai. Walk (ėjimas. Power walk (energingas ėjimasStep tuch (pristatomas žingsnis į šalis, pristatant kitą koją pirštų galais. Grape vine (kryžminis žingsnisMambo step (mambo žingsnis„V“ step („V“ formos žingsnis „eglutė“Mambo to pivot turn (tai mambo žingsnis ir 180o posūkisTap step (lengvas sudavimas priekine kitos kojos pėdos dalimi į grindis prieš save, į šalį, už kojosJazz square (džiaz kvadrato žingsnis. Lunges (įtupstasShuffle (šaflAukšto intensyvumo aerobikos žingsniai. Run (bėgimasSkip (spyrimasJumping Jack arba Heel Jack (šuoliukas žergtai-glaustaiKick (kikaiPony (go-go) (šuoliukas nuo kojos ant kojosKnee Lift (kelio kėlimasPendelum (švytuoklėKick (kikaiScoot (slystantis žingsnisChasse (peršokimasPratimų pilvo presui ir nugaros raumenims stiprinti kompleksas. I Atsisėdimas sulenktais keliais. II Liemens tiesimas virš suolelio. III Dešine alkūne siekti sulenktą kairės kojos kelį ir atvirkščiai. IV Kojų pritraukimas pakaitomis. V Kojų pritraukimas. VI Kojų kėlimas pakaitomis gulint ant grindų. VII Atsisėdimas, gulint pakeltomis kojomis. Pratimų su kimštiniais kamuoliais kompleksas. I Kamuolio išmetimas į priekį dviem rankom. II Kamuolio išmetimas į priekį abiem rankom. III Kamuolio išmetimas dviem rankom už nugaros. IV Pritūpimai su kamuoliu. V Šuoliukai su kamuoliu. VI Kamuolio perdavimas poroje. VII Kamuolio perdavimas poroje dešinėn - kairėn. Bendrojo lavinimo pratimų kompleksas. I Šuolis aukštyn. III Šuoliukai, laikantis rankomis. II Įtūpstas kairėn – dešinėn. IV Atremtis rankomis ir kojomis. V Pritūpimas ant vienos kojos. VI Kojų kėlimas pakaitomis. Lankstumo pratimų kompleksas. I Lenkimasis į priekį. II Pasilenkimai dešinėn – kairėn. III Pasilenkimai į priekį dešinėn – kairėn. IV Pasilenkimai ant suolelio. V Kojos tiesimas – lenkimas nuo suolelio. VI Pasilenkimas žemyn. Štangos spaudimas. Štangos spaudimas kampu. Pratimai pilvo presui. Pratimai sėdmenims. Pratimai nugarai T-bar trauka. Pratimai nugarai Horizontali lokalizuota trauka. Pratimai nugarai – Horizontali lyno trauka. Pratimai nugarai – vertikali lyno trauka. Pratimai pradedančiosioms. Pilvo presas. Susisukimas klasikinis pratimas viršutinei daliai. Išsilenkimai. Stovėsena ant alkūnių. Pratimai presui pažengusioms. “T” raidė. Atsilenkimai atgal. Įtupstas į priekį su svarmenimis. Svarmenų prisitraukimas iš padėties pasilenkus. Šaliname riebaliukus nuo pilvo. Pratimai gražiai krūtinei. Pratimai rankų ir krūtinės raumenims. Pratimai nugaros raumen

Aerobikos pratimai. (2014 m. Gegužės 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/aerobikos-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:27