Aerobinė ištvermė


Kūno kultūros skaidrės. Lietuvos sporto universitetas. Sporto ir pratimų fiziologija. Ištvermė. Ištvermę paprastai suprantame kaip organizmo sugebėjimą priešintis nuovargiui. Aerobinė ištvermė. Aerobinės ištvermės lavinimui naudojami 2 pagrindiniai metodai ištisinis ir intervalinis. Krūvio dozavimas lavinant aerobinę ištvermę. Pagrindiniai krūvio parametrai. Pagrindiniai krūvio parametrai lavinant aerobinę ištvermę. Angliavandenių atsargų padidinimo metodika. Angliavandenių atsargų raumenyse padidinimo metodika paskutinę savaitę prieš atsakingas varžybas. Piramidė. Sporto mitybos specialistai rekomenduoja parinkti maisto produktus remiantis vadinamu piramidės principu.


Lietuvos sporto universitetasSporto ir pratimų fiziologijaAerobinė ištvermė ir ją lemiantys fiziologiniai veiksniai. Krūvio dozavimas lavinant aerobinę ištvermę.Angliavandenių atsargų padidinimo metodika.

Aerobinės ištvermės lavinimui naudojami 2 pagrindiniai metodai: ištisinis ir intervalinis. Aerobinę ištvermę nulemiančius faktorius galima suskirstyti į raumeninius, vegetacinius ir centrinius nervinius.

Sporto mitybos specialistai rekomenduoja parinkti maisto produktus remiantis vadinamu piramidės principu.

Aerobinė ištvermė. (2015 m. Sausio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/aerobine-istverme.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:44