Aerodromo projektas


Aerodromo takų dangos. Stovejimo aiksteliu parametrai. Asiu apkrovos skaiciavimo metodika. Atstumu skaiciavimas lektuvu. Stovejimo vietu dangos konstrukcijos. Atstumo skaičiavimas. Greittakio prisijungimo atstumo. Aerodromo projektavimas kursinis darbas. Aerodromo projektavimas. Aerodromo kodo nustaymas.

Transporto kursinis darbas. Aerodromo kodo ir laidumo nustatymas. Aerodromo kodas. Aerodromo ktt laidumo nustatymas. Kilimo tūpimo tako ilgio nustatymas (ktt faktinio ilgio skaičiavimas). Koeficiento kt nustatymas. Koeficiento kp nustatymas. Koeficiento ki nustatymas. Ktt pločio skaičiavimas. Riedėjimo takų geometriniai parametrai. Rt pločio skaičiavimas. Riedėjimo tako ir ktt atstumo skaičiavimas. Atstumas tarp dviejų lygiagrečių rt ašių. Atstumas tarp rt ašies linijos ir nejudamos kliūties. Paplatinimai posūkiuose, kur rt įsijungia į ktt. Greittakio prisijungimo atstumo ir spindulio skaičiavimas. Lėktuvų stovėjimo vietų geometrinių parametrų skaičiavimas. Skaičiuojamosios apkrovos į dangą skaičiavimas. Pagrindinės ir pagalbinės atramų apkrovos skaičiavimas. Pagrindinės atramos vieno rato apkrovos skaičiavimas. Rato spindulio skaičiavimas. Rato sąlyčio ploto skaičiavimas. Dinaminės apkrovos judant lėktuvui skaičiavimas. Skaičiuojamosios apkrovos į dangą skaičiavimas. Dangos konstrukcijos parinkimas. Aerodromo generalinis planas. Aerodromo statybos darbų technologija. Literatūros sąrašas. Priedas. Projekte nustatau aerodromo laidumą, kodą, apskaičiuoju kilimo tūpimo tako (ktt) ilgį, plotį, riedėjimo takų (rt), lėktuvo stovėjimo vietų geometrinius parametrus, apskaičiuoju skaičiuojamąją apkrovą į dangą, parenku dangos konstrukciją kilimo ir tūpimo, riedėjimo takams, sudarau aerodromo geometrinį planą, išanalizuoju aerodromo statybos darbų technologiją. Taip pat priede pateikiu išsamesnius duomenis apie aerodrome vyraujantį lėktuvą.


Disciplinos transporto statiniai 2 kursiniame projekte aerodromų projektas pagal pagrindinius bei savarankiškai parinktus duomenis, atsižvelgiant į pagrindinio lėktuvo tu-134 tipą atlieku skaičiavimus. Aerodromo statybos vietos (710 m virš jūros lygio) klimatas: karščiausia mėnesio temperatūra t=18°c, vyraujantys vėjai – šiaurės rytų.

Projekte nustatau aerodromo laidumą, kodą, apskaičiuoju kilimo tūpimo tako (ktt) ilgį, plotį, riedėjimo takų (rt), lėktuvo stovėjimo vietų geometrinius parametrus, apskaičiuoju skaičiuojamąją apkrovą į dangą, parenku dangos konstrukciją kilimo ir tūpimo, riedėjimo takams, sudarau aerodromo geometrinį planą, išanalizuoju aerodromo statybos darbų technologiją.

Tupolev tu-134 (nato pavadinimas: 'crusty') – tsrs gamybos, dviejų variklių keleivinis lėktuvas su t formos uodega, panašus į amerikiečių douglas dc-. Tu-134 – vienas populiariausių tsrs gamybos oro lainerių. Šį oro lainerį kūrė ir konstravo a. Tupolevo konstruktorių biuras. Pirmasis šio modelio skrydis įvyko dar 1963 m. Vasarą. Serijinė gamyba pradėta 1966 m. Pabaigoje, o pirmas aerofloto tu-134 skrydis (maršrutu maskva - adleris) įvyko 1967 m. Rugsėjį. Šis laineris buvo gaminamas charkovo aviacijos gamykloje. Iki 1984 m. Buvo pagaminti 852 įvairių modifikacijų tu-134 lėktuvai. Tarp tarybų sąjungos aviatorių dėl specifinės išorės bei variklių garso šis oro laineris buvo įgijęs švilpuko pravardę[1].

Dėl keliamo variklių triukšmo ir aplinkosauginių normų viršijimo tu-134 lėktuvas neatitinka europos sąjungos orlaiviams keliamų reikalavimų, todėl jo skrydžiai europos sąjungos teritorijos ribose yra apriboti. Tačiau šis lėktuvas vis dar populiarus nvs oro linijose. 10-ojo dešimtmečio pradžio pagal tarptautinius icao reikalavimus aerodromai žymimi kategorijomis. Aerodromuose su vienu ktt – pagal šio ktt kategoriją; aerodromuose su dviem ir daugiau ktt – pagal ilgiausio ktt kategoriją. Ktt kategorija, kurią sudaro su elementai – kategori. Lentelė. Kilimo tūpimo tako (ktt) kategorijos nustatymas (paimta: kęstutis skerys, julius christauska,kazys petkevičius. Trasporto statiniai, aeraromų projektavimas statyba ir eksplotacija. Vilnius: tecnika. 53psl. ).

Aerodromo kategorija priklauso nuo dirbtinės dangos ktt ilgio bei pagrindinių lėktuvo charakteristikų: sparnų mojo, pagrindišvados: pagal. Lentelę nustatau aerodromo kodą ir į. Lentelę surašau pagrindinius aerodromktt laidumas – svarbiausia charakteristika projektuojant ir organizuojant oro uosto darbą.

Aerodromo projektas. (2011 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/aerodromo-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:35