Akmens vatos „Paroc“ vežimo maršrutu Kaunas - Essen įmonėje „X“ ekonominis projektavimas


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Problemos analizė. Įmonės veikla. Pervežimo paslaugų analizė. Rinka ir konkurentai. Verslo rizika. Situacijos analizė. Įmonės veikla. Transporto įmonės analizė. Finansų planas. Išvados.


Lietuvos transporto sistemą sudaro atskiros transporto šakos: kelių, geležinkelių, vidaus vandens, jurų, vamzdyno ir oro transportas – tai bendra respublikos transporto sistema. Transportas – viena iš labiausiai integruotų į Europos rinką ekonomikos šakų, turinti didžiulę reikšmę visai nacionalinei ekonomikai. Transportas nesukuria naujų prekių ar produktų. Gamybos produktas yra nebaigtas tol, kol jis nepristatytas vartotojui arba toliau jį perdirbti, todėl transporto reikšmė yra labai didelė. Siekiant sudaryti normalias konkurencijos sąlygas įvairių krovinių vežėjams, ekspeditoriams, užtikrinti valstybinių reguliavimo funkcijų įgyvendinimo,rengiama kelių transporto veiklos apskaita ir kontrolės sistema.Įvairiomis transporto priemonėmis prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga.Šiuo metu labiausiai pasaulyje yra paplitę krovinių gabenimas automobilių transportu. Lietuva integruojasi į Europos Bendrąją rinką, todėl pastaruoju metu suaktyvėja komerciniai mūsų šalies verslininkų ir užsienio partnerių ryšiai.Verslininkai deda daug pastangų rinkai pažinti, analizuoti.

Blogai aptarnautas klientas reiškia – prarastas klientas, o to nenorėtų nė vienas įmonės vadovas. Ankščiau, kuomet prekių ar paslaugų pasirinkimas buvo ribotas, vadovai nebuvo priklausomi nuo klientų, tačiau istorija keičiasi ir diktuoja naujas taisykles. Šiandienos verslo pasaulyje dauguma vadovų supranta, kad klientų aptarnavimas yra itin svarbus įmonės veiklos procesas ir, kad būtent jie turi užtikrinti aptarnavimo kokybę. Deja, kol kas nepakankamai dėmesio skiriama klientų aptarnavimui.

Geras klientų aptarnavimas – tai iššūkis, su kuriuo susiduria dauguma įmonių ir ypač jų vadovai. Dabartiniai vadovai turi užtikrinti, jog vykdomos veiklos aptarnavimas būtų pačio aukščiausio lygio ir pritrauktų kuo daugiau klientų. Vadovas privalo ieškoti naujų būdų gerai aptarnauti klientus, ieškoti sprendimų kaip išvengti nesusipratimų, pasirūpinti, kad klientui rūpima informacija būtų pasiekiama be didesnių rūpesčių.

Kiekvienos įmonės tikslas kuo daugiau pritraukti ir neprarasti savo klientų. Tokiems tikslams įgyvendinti būtinas efektyvus aptarnavimas, kuris ypatingai priklauso nuo tinkamo atsargų valdymo ir įmonės valdymo.

Geras įmonės, strateginis valdymas garantuoja ne tik greitą aptarnavimą, bet ir kelia įmonės ekonomiją, greitina pinigų cirkuliaciją.

Kursinio darbo tikslas – atlikti transporto įmonės veiklos galimybių įvertinimo, įgyvendinimo, organizavimo ir ekonominių išteklių įvertinimo galimybes, akmens vatos ,,Paroc“ pervežamą autotraukiniu organizacinę – ekonominę analizę maršrutu Essen (Vokietija) – Kaunas (Lietuva).

Kursinio projekto darbo uždaviniai:

Atlikti įmonės veiklos ir valdymo analizę, ją įvertinti.

Paskaičiuoti tiesioginę ir pilnąją pervežimų savikainą.

Išanalizuoti dabartinę rinkos tendenciją ir konkurentus.

Išanalizuoti dabartines verslo prielaidas ir riziką transporto įmonėse.

Įvertinti finansines grėsmes, dėl esamo finansinio nestabilumo šalyje.

Išanalizuoti reikalingas investicijas kroviniui gabenti, įvertinti investicijų atsipirkimą.

Užsakymas tai – visa veikla susijusi su užsakymu gavimu, patvirtinimu, įtraukimu į bendrą apskaitos sistemą. Bet toks technologinis procesas prasideda nuo gavėjo užsakymo pateikimo, užsakymo vykdymo grandžiai. (R. Minagla, 2004).

Kiekviena įmonė – organizacija, tai reiškia, kad ji yra:

bendrauja su kitomis įmonėmis, savivaldybe, bankais ir kt.;

turi savo tikslų, siekia veikti, išgyventi, didinti pelną ir kt.

ji yra socialinė grupė, nes čia suburia žmones, turintis vieną tikslą – veikti bendrai įmonės naudai;

Absoliuti daugumą įmonių yra įkuriamos, panaudojus nuosavas, ir skolintas lėšas.

Kuriant bet kokia įmonę reikia:

parinkti jai pavadinimą;

įregistravus mokesčių mokėtojo dokumentus pateikti bankui, kad atidarytų juridinio asmens sąskaitą;

Aš manau, kad tarptautiniame versle, transportuojant krovinius dideliais atstumais, autotransportas yra naudojamas pirmoje ir paskutinėje pakopoje. Pavyzdžiui, kroviniai į jūrų uostą iš tiekėjo atvežami autotransportu. Atvykus į paskirstymo vietą, iškrauti iš laivo kroviniai gavėjui taip pat pristatomi autotransportu. Autotransportas yra manevringas, jis krovini gali nuvežti nuo durų iki durų, todėl automobilių transportas yra paklausus.

(Rimantė Čerkauskytė 2000)

Be to, visus kelių transporto įmonės atliekamų paslaugų konkurencingumo pranašumus būtina nagrinėti dviem aspektais: žemo ir aukšto lygio pranašumai.

Verslo nuostoliai gali būti: materialiniai, darbo, finansiniai, laiko, specifiniai.

Ypač didelė smulkaus verslo rizika. Vis dėlto, rizikavimas yra būtinas visuomenės pažangai (K. Lukaševičius; B. Martinkus; R. Piktys, 2005).

Daugelis sprendimų padaromi neturint visos informacijos, o tai dar padidina riziką.

Rizika – viena iš pagrindinių problemų priimant strateginius sprendimus. Labai dažnai ji painiojama su grėsme. Grėsmė apibrėžiama kaip labai maža staigaus neigiamo įvykio tikimybė, kuris gali įvykti ir kuris paprastai nėra numatomas (jo ir neįmanoma numatyti ar įvertinti). Riziką sukelia verslo šaka, rinka, valiutų kursų pasikeitimai, palūkanų normos, infliacija, politika, korupcija, šalies ekonomikos pasikeitimai ir kt. Priimant sprendimą įvertinti ir sumažinti riziką gali padėti tam tikros specifinės priemonės. Žinoma, kiekviena iš šių priemonių nėra tobula ir negali visiškai panaikinti rizikos.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 43 puslapiai (8142 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 411 KB
  • Akmens vatos „Paroc“ vežimo maršrutu Kaunas - Essen įmonėje „X“ ekonominis projektavimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Akmens vatos „Paroc“ vežimo maršrutu Kaunas - Essen įmonėje „X“ ekonominis projektavimas. (2015 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/akmens-vatos-paroc-vezimo-marsrutu-kaunas-essen-imoneje-x-ekonominis-projektavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:24