Akropolis marketingo komunikacijos planas


Komunikacijos planas pavyzdys. Komunikacijos plano pavyzdys. Akropolio komunikacija. Komunikacinis planas. Pž komunikacijos plano aprašymas failas. Komunikacijos planas pvz. Integruota marketingo komunikacija lietuvoja. Imones paslaugu analize pagal integruota marketingo komunikaciju plana. Marketingo komunikacija kursinis darbo tikslas. Rinkodara organizacijos planas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė ir tikslinė auditorija. Veiklos sfera. Konkurencinė aplinka. Vartotojų segmentavimas. Tikslinė auditorija. Komunikavimo tikslų nustatymas. Pirkėjo pasiruošimo stadijos. Kūrybinė strategija. Komunikavimo kanalo parinkimas. Komunikavimo biudžeto sudarymas. Komunikavimo kompleksų sudarymas. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene, populiarinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas: Šiuolaikiniai organizacijai, kuri siekia sėkmingai veikti rinkoje, yra tiesiog būtinas nuolatinis marketingo komunikacijos procesas. Greitėjant gyvenimo tempui, didėjant informacijos kiekiui, įvairėjant vartotojų poreikiams bei didėjant konkurencijai – komunikacijos svarba taip pat didėja. Būtent tiek smulkioms tiek ir stambioms įmonėms komunikacijos tema yra ypač aktuali.

Integruotosios marketingo komunikacijos – marketingo komunikacijos, kurių visi elementai sujungti į vientisą koordinuotą visumą (informaciją), skirtą tikslinei auditorijai. Tai procesas į kurį įtraukiama organizacijos vadovybė ir kiti organizacijos agentai ir kuris susideda iš visų marketingo komunikavimo žinučių, kontaktų, žiniasklaidos, rėmimo priemonių ir analizės, planavimo, organizavimo, valdymo bei kontrolės. Integruota marketingo komunikacija yra visapusis komunikacijos planas, apimantis reklamą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene, tiesioginį marketingą, asmeninį pardavimą ir likusią marketingo komplekso dalį skirtą informacija maksimaliai veikti tarpininkus. Integruotą marketingo komunikaciją apibrėžia kelios svarbios sąvokos, kurios skiria ją nuo tradicinio vienpusio bendravimo su klientais modelio. Jis padeda ir leidžia organizacijai pasiekti geresnių organizacijos veiklos rezultatų, kuria organizacijos įvaizdį, padeda pritraukti naujus ir išlaikyti senus pirkėjus...

Komunikacija reikalinga visoms organizacijoms, tiek Lietuvoje tiek ir užsienyje, būtent ten ji išvystyta labiau nei pas mus. Tačiau vis aštrėjant konkurencijai organizacijos norėdamos išlikti, privalės išmokti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikacijos veiksmus ir Lietuvoje komunikacija vis aktyvės.

Darbo objektas: Integruotos marketingo komunikacijos planas.

Darbo tikslas: Parengti PC „Akropolis“ marketingo komunikacijos planą.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti PC „Akropolis“ situaciją bei tikslinę auditoriją.

2.Nustatyti komunikavimo tikslus.

3.Nustatyti kokią turėtų būti siunčiama žinutė.

4.Parinkti komunikavimo kanalą.

5.Sudaryti komunikavimo biudžetą.

6.Sudaryti komunikavimo kompleksą.

Akropolis marketingo komunikacijos planas. (2012 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/akropolis-marketingo-komunikacijos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:04