Aksesuarų ir interjero detalių iš antrinių žaliavų parduotuvės – galerijos „recycle“ verslo idėjos pagrindimas


Vadybos verslo planas. Įvadas. Verslo idėjų bankas. Verslo idėjų banko pristatymas. Verslo idėjų palyginimas. Labiausiai priimtinos verslo idėjos naujumo aprašymas. Labiausiai priimtinos verslo idėjos simbolinis pavaizdavimas. Parduotuvės – galerijos „Recycle“ organizacinis planas. Verslo organizacijos formos pasirinkimas. Organizacinės valdymo struktūros sukūrimas. Valdymo stiliaus apibūdinimas. Valdymo filosofijos, vizijos ir misijos ir pagrindinio tikslo numatymas. Parduotuvės – galerijos „Recycle“ rinkodaros planas. Produkto (paslaugos) aprašymas. Vartotojo apibūdinimas. Konkurentų analizė. Rėmimo priemonės. Parduotuvės – galerijos „Recycle“ operacijų planas. Produkto (paslaugos) sukūrimo proceso aprašymas ir grafinis pavaizdavimas. Reikalingų išteklių apibūdinimas (žmonių, materialinių, finansinių). Proceso kontrolės pristatymas. Parduotuvės – galerijos „Recycle“ rizikos įvertinimas. Rizikos veiksnių nustatymas. Rizikos veiksnių šalinimo priemonių parinkimas. SWOT analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiame darbe pateikiame 5 verslo idėjas (aksesuarų ir interjero detalių gamyba iš išmetimui skirtų medžiagų; sveikos cigaretės; šaldytuvas, užsakantis maistą iš parduotuvės; nagų lakavimo aparatas; plastiko supirkimas), iš kurių pasirinkome aksesuarų ir interjero detalių gamybą iš išmetimui skirtų medžiagų.

Mūsų pasirinkta verslo idėja yra glaudžiai susijusi su aplinkosauga, todėl manome, kad šiuolaikinės visuomenės kontekste ji yra labai aktuali. Pasauliui atsidūrus arti susinakinimo slenksčio, kalbos apie ekologišką gyvenimo būdą, atliekų rūšiavimą, tausojimą ir perdirbimą tapo vienomis iš svarbiausių temų tiek politikoje, tiek versle. Ši tema sparčiai populiarėja ir grožio prekių ir mados industrijoje. Kol kas ekologiškai pagaminti drabužiai sudaro tik 1% visų rinkoje esančių drabužių, o remiantis rinkos tyrimų bendrovės NPD Group duomenimis, tik 18% pirkėjų apskritai žino, kad ekologiška mada egzistuoja. Kita vertus, prieš ketverius metus tokių buvo tik 6%, tad tyrimai liudija apie rinkos augimo galimybę. Anot rinkodaros specialistų, ekologiškumas yra bene vienintelė mada, kuri niekada nepasens ir bus aktuali, todėl aksesuarų ir papuošalų gamyba bei pardavimas iš antrinių žaliavų turi didelį potencialą įsitvirtinti rinkoje, augti ir plėstis.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (5486 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 10964 KB
  • Aksesuarų ir interjero detalių iš antrinių žaliavų parduotuvės – galerijos „recycle“ verslo idėjos pagrindimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Aksesuarų ir interjero detalių iš antrinių žaliavų parduotuvės – galerijos „recycle“ verslo idėjos pagrindimas. (2014 m. Birželio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/aksesuaru-ir-interjero-detaliu-is-antriniu-zaliavu-parduotuves--galerijos-recycle-verslo-idejos-pagrindimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:16