Aktyvus automobilio saugumas, CDC pakaba


Cdc reiksme. Elektroninė pakabos kontrolė cdc.

Mechanikos referatas. Įžanga. Progblema. Šiame darbe nagrinėsiu du saugaus eismo klausimus ir juos paiškinsiu Lengvųjų automobilių aktyvus saugumas (motorinių transporto priemonių autoįvykių užkirtimas per nelaimingus atsitikimus) Elektroninė pakabos kontrolė CDC. Tyrimo metodai Metodai yra tokie, kad ieškojau išsamiausios informacijos internete, knygose ir vartant savo asmeninius užrašus. Tyrimo organizavimas ir eiga Organizavimas buvo surinkta informacija patikrinta ar ji yra teisinga, ir surašyta ir darbą. Tyrimo naujumas ar praktinė reikšmė Tyrimo naujumas yra naujas, kadangi naudota naujausia informacija rasta intermete. O praktinė reikšmė kad aš suzinojau daugiau apie automobilių aktyvų saugumą ir žinias įgilinau. Sužinojau kas yra Elektroninė pakabos kontrolė sužinojau kaip ji veikia. Traukos kontrolės sistema TCS , ASR. ESP elektroninė stabilumo kontrolės sistema. Avarinio stabymo sistema EBA. Sistema nuo varančiųjų ratų praslydimo, įjungus žemesnę pavarą MSR. DSTC dinaminė stabilumo ir sukibimo valdymo sistema. Saugaus atstumo iki kitos transporto priemonės palaikymo sistema (ACCElektroninė pakabos kontrolė CDC. Continuous damping control“ (aktyvi amortizatorių standumo reguliavimo sistemaIšmanus amortizatorių valdymas bet kokioje situacijoje. Aukšto lygio saugumas, pigesni draudimo polisai. Išvados. Literatūra (pagrindinė.


Saugus eismas – tai toks terminas kuris apima daug įvairių sričiu, bet didžiausia skiltis yra transporto priemonės ir jų sukeliami nelaimingi atsitikimai, bei transporto priemonių tobilėjimas laikui bėgant.

1.Lengvųjų automobilių aktyvus saugumas (motorinių transporto priemonių autoįvykių užkirtimas per nelaimingus atsitikimus)

Kontroliuoti amortizatorių vožtuvas naudoja CDC ( elektroninė amortizatorių kontrolė = tolygus reguliavimas slopinimo normai ).

Jeisrovė yra tiekiama į elektromagneto , armatūros juda kontūru. Šiame skerspjūvio pokyčio karbiuratoriaus sklendės atidarymo naftos . Didelis skerspjūvis ir, vadinasi,mažas laipsnis slopinimo būtų pasiektas mažai srovė ( 600 mA ) . Su dideliu valdymo srovė (1000-2000 MA) yra nustatytas aukštas slopinimo .

Funkcijos:- Leiskite jums reguliuoti važiavimo aukštį neįtraukiant kompresorių.- Leiskite jums reguliuoti važiavimo aukštį automobilio stovėjimo aikštelėje - Visureigių sistemos turi daugiau oro, todėl ji naudojama dviejų imtuvoImtuvai yra pagaminti iš aliuminio. Jų kiekis yra tarkim Audi Q7 visureigio 5,2 L (priekiniai imtuvas) ir 4,8 litro (galiniai imtuvas).Norėdami pakaba gali būti valdoma sukaupto imtuvo oro tiekimo, visų imtuvų slėgis turi būti ne mažesnis kaip 3 bar didesnis nei pneumatinių statramsčius.Kaiавтомобиля suдвигателе variklis veikia esant didesnei nei 35 km / h ir aktyviosios sistemosв rezervuaro slėgis nukrenta iki 12,3 bar greičiu automobilis, kompresorius įsijungia.

JutikliaiMatavimo važiavimo aukštį ir bespyruoklį masės pagreitį matuoja - važiuoklės jutikliai.Naudojama matuoti transporto priemonės kėbulo (Lingių laikomos masės) pagreitis yra naudojami pagreitis jutiklio korpuso. Du davikliai montuojami ant ratų arkų kairę ir į dešinę priekiniais ratais. Trečias yra jutiklis kairėje gale salone matuoja galinės ašies aukštį.Reguliavimas važiavimo aukštįRežimas "Auto“Šiuo režimu, transporto priemonė turi normalų važiavimo aukštį. Amortizatorių reguliavimas - vidutinis tarp komforto ir sporto, tai yra optimalus važiuojant asfaltuoti keliai.Režimas "komfortas"Įprastu važiavimo aukščiu ir minkštas (komfortas) amortizatorių reguliavimas.Režimas "liftas"Prošvaisa 60 mm daugiau negu „automatiniu" režimu, tuo pačiu amortizatorių reguliavimas.Bekelės režimasProšvaisa yra 25 mm didesnis negu „automatiniu" režimu. Pagerina ESP traukos funkcija veikia automatiškai. Šis režimas buvo sukurtas specialiai vairavimui bekele.Mode DinaminisProšvaisa 15 mm mažiau nei "Automatinis" režimu. Tinka sporto amortizatorių reguliavimas.

  • Mechanika Referatai
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1660 žodžių)
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 166 KB
  • Aktyvus automobilio saugumas, CDC pakaba
    10 - 4 balsai (-ų)
Aktyvus automobilio saugumas, CDC pakaba. (2014 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/aktyvus-automobilio-saugumas-cdc-pakaba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:06