Aktyvūs mokymosi metodai : grupės diskusija, atvejo analizė


Pedagogikos skaidrės.

Aktyvūs mokymosi metodai grupės diskusija, atvejo analizė. Įvadas. Grupės diskusija. Gerai diskusijai organizuoti yra svarbūs keturi kriterijai. Metodo privalumai. Metodo trūkumai. Metodo panaudojimo sritys. Atvejo analizė. Atvejo analizė dalijama į dvi kategorijas. Metodo privalumai. Metodo trūkumai. Išvada. Literatūra.


Įvadas; Grupės diskusija: - kriterijai; - privalumai; - trūkumai; - panaudojimo sritys; Atvejo analizė: - kategorijos; - privalumai; - trūkumai; Išvados.

Tai dažniausiai naudojamas mokymo metodas suaugusiųjų švietime. Tai gali būti laisva diskusija, kurioje tema ir kryptis priklauso nuo dalyvių pasirinkimo, ir mokytojas gali tai stebėti arba ne. Šis metodas naudingas nuostatų kaitai, žmogiškųjų ryšių, pasitikėjimo skatinimui, naujų idėjų iškėlimui.

Gerai diskusijai organizuoti yra svarbūs keturi kriterijai:.

Diskusijos tema turi dominti visus jos narius; Dalyviai turi turėti tam tikrą informaciją; Galimi alternatyvūs požiūriai; Tema turi būti aiškiai apibrėžta ir suprantama. Šie kriterijai yra naudingi planuojant diskusiją, kadangi suaugusieji gali nedalyvauti diskusijoje, jei tai jų nedomina ar su jais nesusiję, jei jie nemano, kad gali ką nors pasiūlyti ar išmokti iš diskusijos. Todėl svarbu pasirinkti tinkamas diskusijai temas, kurios būtų svarbios besimokantiems.

Kai besimokantieji diagnozuoja priežastis, dėl kurių kilo problemos atitinkamu atveju arba jie daro nagrinėjamos situacijos apibendrinimą; Besimokantieji siekia patys išspręsti pateiktą problemą.

Atvejo analizė naudinga, kai reikalingas objektyvus žvilgsnis į problemą arba į įvairias aplinkybes.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (506 žodžiai)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 549 KB
  • Aktyvūs mokymosi metodai : grupės diskusija, atvejo analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Aktyvūs mokymosi metodai : grupės diskusija, atvejo analizė. (2016 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/aktyvus-mokymosi-metodai-grupes-diskusija-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:44