Alaus gamyba įmonės analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Trumpas įmonės pristatymas. Išorinės verslo aplinkos analizė. Išorinės tolimosios verslo aplinkos analizė. Ekonominės aplinkos analizė. Technologinė aplinkos analizė. Socialinės-kultūrinės aplinkos analizė. Išorinės artimosios verslo aplinkos analizė. Pirkėjai. Konkurentai. Tiekėjai. Pagalbininkai. Tarpininkai. Kreditoriai. Vidinės verslo aplinkos analizė. Personalas. Finansinė veikla. Organizacinė struktūra. Išvados. Literatūra.


Įmonė gamina šviesūjį alų ir pardavinėdavo bare,esančiame prie pat įmonės Vilniuje .Vėliau įmonė sudarė sutartis su didesnias miesto barais. Kadangi verslas sekėsi, į alaus gamyba buvo investuojamas gaunamas pelnas, statomos naujos cisternos, šaldytuvai, alaus filtravimo įranga.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (1017 žodžių)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 14 KB
  • Alaus gamyba įmonės analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Alaus gamyba įmonės analizė. (2014 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/alaus-gamyba-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:18