Alaus marketingas reklamos lyginamoji analizė


Referatai alaus reklama. Panašių kompanijų reklamos palyginimas kursinis. Lyginamoji reklama pavyzdziai. Pagrindinės reklamos priemonės, jų panaudojimo kryptys.

Marketingo analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos. Heineken”donny“. ”der rudi“. „heineken“ reklamų analizė. Reklamos ypatybės. Informacijos pateikimas. Komunikacija ir kūrybinė strategija. Produkto vartojimo galimybės. Amstel „buitenspel“. „afscheid“. Amstel pilsener. “amstel” reklamų analizė. Reklamos potraukis. Informacijos pateikimas. Komunikacija ir kūrybinė strategija. Produkto vartojimo galimybės. Kalnapilis„mes lietuviai“. „grand“. Švyturys„potvynis“. „kaip gražu”. Reklamos ypatybės. Humoras reklamoje. Olandija. Vokietija. Lietuva. Alaus vartojimo atvejai. Reklamos strategijos. Reklamos apibūdinimas ir esmė. Reklamos savybės. Reklamos funkcijos. Reklamos tipai. Reklamos objektas ir subjektas. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Reklama spaudoje. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Reklamos žurnaluose ir laikraščiuose palyginimas. Reklama televizijoje. Reklamos tipai televizijoje. Televizijos reklamos poveikio etapai. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Reklamos per televiziją poveikis šeimai. Reklama internete. Reklamos formos internete. Radijo reklama. Lauko (išorinė) reklama. Lauko (išorinės) reklamos klasifikavimas. Reklamos rinka lietuvoje. Geriausiai reklamas įsidėmintys regionai ir miestai. Reklamos žiniasklaidoje ypatybės. Teisiniai reklamos apribojimai. Reklama ateityje. Išvados. Literatūra.


Ir gal kai kuriems reklama atrodo nereikalingas mokslas dabartinėje Lietuvoje. Bet jei norime sėkmingai prekiauti su Vakarais - šis dalykas labai mums reikalingas.

Todėl norėčiau apžvelgti reklamos praeitį, dabartines pagrindines tendencijas, šiandien esamus reklamos priemones, jų ypatumus ir ypač norėčiau, kad po šio darbo skaitimo atsirastu tvirtas įsitikinimas, kad reklama yra kelias į Vakarų ir Rytų rinkas.

Darbo objektas: Lietuvoje ir užsienyje kurta reklama.

Darbo tikslas: Susipažinti su reklamos sąvoka, išsiaiškinti jos vaidmenį žiniasklaidoje, palyginti, kokias reklamas kuria lietuviai ir užsienio valstybių reklamų kūrėjai ir nurodyti skirtumus tarp jų.

Darbo priemonės: mokslinė literatūra bei internetas.

  • Marketingas Analizės
  • 2012 m.
  • 48 puslapiai (11052 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 652 KB
  • Alaus marketingas reklamos lyginamoji analizė
    9 - 2 balsai (-ų)
Alaus marketingas reklamos lyginamoji analizė. (2012 m. Gruodžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/alaus-marketingas-reklamos-lyginamoji-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:23