Alternatyvaus ugdymo scenarijus


Pedagogikos scenarijus.

Pamokos aprašas. Bendrosios kompetencijos Socialinė. Gebėjimai , žinios ir supratimas. Pamokos uždaviniai. Mokymo ir mokymosi eiga Mokinių sudominimas , jų patirties išklausymas ir analizavimas , pamokos uždavinio pateikimas. Trukmė 8min. Mokymo ir mokymosi veikla. Trukmė 25min. Apibendrinimas įsivertinimas , vertinimas , refleksija Trukmė 12min.


Atidaus skaitymo pamoka organizuojama ,tarsi , trimis etapais: veikla, kuri atliekama prieš skaitymą, per skaitymą ir po skaitymo. Tekstas pamokos metu skaitomas ne visas iš karto, o dalimis. Perskaičius nurodytą teksto dalį, mokiniai atsako į atvirojo tipo klausimus, kurie pateikiami mokytojo pamokos pradžioje. Šie klausimai skatina mokinius kuo geriau suvokti teksto esmę, analizuoti, apibendrinti aptartas situacijas, jas pagrįsti tekstu, ir , žinoma, išsakyti savo nuomonę. Didelis dėmesys bus skiriamas alternatyviam ugdymui, t. y individualaus darbo su vaiku –principas. Kiekvienam mokiniui turi būti pritaikoma asmeninė ugdymo programa, pasiekimo stebėjimas, pažangumo įvertinimas. Alternatyvus ugdymas- tai nėra alternatyva mokymuisi, tai – alternatyva įprastam ugdymui. Šio ugdymo paskirtis – prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių. Juk kiekvienas vaikas turi teisę siekti mokslo pasiekimų, ir , atsižvelgiant į asmenines savybes, gali būti sėkmingai ugdomas.

Pamoka bus pagrįsta prancūzo mokytojo Selestino Frenės pedagogika.

  • Pedagogika Scenarijai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (634 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos scenarijai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Alternatyvaus ugdymo scenarijus
    10 - 3 balsai (-ų)
Alternatyvaus ugdymo scenarijus. (2016 m. Gegužės 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/alternatyvaus-ugdymo-scenarijus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:41