Amberton Klaipėda viešbučio veiklos plėtros strateginis planas


Turizmo kursinis darbas. Strateginio plano inicijavimas. Darbo grupės. Strateginio plano rengimo proceso viešinimas. Įgaliojimų nustatymas. Strategijos vizijos sukūrimas. misijos įvardijimas. Esamos situacijos analizė ir ssgg matrica. Strateginių tikslų, uždavinių nustatymas. Priemonių plano rengimas. Stebėsena, kontrolė ir atsiskaitymas už rezultatus. Naudota literatūra.


UAB „Amberton Klaipėda“ – vienas didžiausių Lietuvoje ir didžiausias viešbutis Klaipėdoje, kuris sudarytas iš dviejų pastatų. Pagrindinio korpuso, bei nesenai įsikūrusio vadinamojo „K – centro“. Pagrindinė šios įmonės paslauga – apgyvendinimas. Viešbutyje yra 257 kambariai, kuriuos sudaro įvairios klasės tipai: ekonominės, standartinės, liukso klasės bei apartamentai. Todėl viešbučio apgyvendinimo paslaugos yra prieinamos visiškai visiems klientams.

Nepaisant apgyvendinimo paslaugų, viešbutis taip pat siūlo ir begalę kitų paslaugų: viešbutyje yra trys restoranai bei vestibiulio baras, boulingas „Honolulu“, konferencijų paslaugos, parkavimo paslaugos ir kt. Taip pat viešbutyje yra įsikūrę daugybė įmonių, kurios turi arba savo ofisus, arba siūlo kitokio tipo paslaugas: kazino, striptizo klubai, sporto klubas su sauna ir baseinu, vaikų kambarys, SPA salonai ir kt.

Todėl galima pastebėti, kad viešbutis „Amberton Klaipėda“ savo veiklą yra išvystęs itin plačiu spektru.

Infrastruktūra – tai tęstinių ekonominių vienetų, jų teikiamų prekių ir paslaugų bei įrengimų ir pastatų visuma, kuri sukuria pagrindą ekonominei veiklai ir užtikrina socialinių poreikių patenkinimą. (Viešoji infrastruktūra: poveikio regioninei plėtrai vertinimo ekonominiai aspektai. 2010. Snieška. V., Zykienė. I.).

Personalo vadovė – darbo grupės narė, prižiūrės strateginio plano rengimą ir bus atsakinga už darbuotojų kvalifikacijos kėlimą;

Ūkio dalies vadovas – darbo grupės narys, bus atsakingas už darbuotojų koordinavimą;

Patalpų nuomos vadovas – darbo grupės narys, atsakingas už derybas dėl sporto klubo perpirkimo;

Marketingo vadovas – darbo grupės narys, atsakingas už ženklinimą;

Buhalterė – darbo grupės narė, atsakinga už finansus;

Ekspertai iš išorės samdomi nebus.

Bus samdomi viešųjų ryšių specialistai, kad teiktų informaciją apie atliktus ir dar atliekamus darbus (ryšių ir visuomenės skyrius);

Už UAB „Amberton Klaipėda“ viešbučio veiklos strateginio proceso įgyvendinimo kontrolę bus atsakingas direktoriaus įgaliotas asmuo – ūkio dalies vadovas.

Misija – teikti kokybišką ir visapusišką aptarnavimą klientams, partneriams ilgalaikį bendradarbiavimą ir naudą bei suteikti tenkinančias darbo sąlygas darbuotojams.

UAB viešbutis „Amberton Klaipėda“ yra komercinė įmonė, teikianti plataus spektro paslaugas, tokias kaip: apgyvendinimas, maitinimas, konferencijų organizavimas, pobūvių – banketų organizavimas, informacijos teikimas, patalpų nuomos paslaugos bei pramoginės paslaugos (boulingas, pulas, dartai, kazino, naktinis klubas, sporto klubas, baseinas, striptizo klubas, spa procedūros ir kt.). Tai didžiausias viešbutis Klaipėdoje, kuris yra įsikūręs pačioje miesto širdyje – senamiestyje. Jame dirba apie 80 – 90 darbuotojų, kurie apima 7 padalinius: administraciją, registratūrą, kambarių tarnybą, restoranus, boulingo klubą, konferencijų centrą bei ūkio dalį.

Restoranų barmenai – padavėjai – atsakingi už maisto aptarnavimą, gėrimus, „Room service“, kai viešbučio svečiai užsisako maisto į kambarį bei staliukų rezervacijas;

Indų plovėjai – už indų ir restoranų švarą;

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2693 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 133 KB
  • Amberton Klaipėda viešbučio veiklos plėtros strateginis planas
    10 - 10 balsai (-ų)
Amberton Klaipėda viešbučio veiklos plėtros strateginis planas. (2015 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/amberton-klaipeda-viesbucio-veiklos-pletros-strateginis-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:45