Andragogika (2)


Pedagogikos konspektas. Tai suaugusiųjų mokymosi procesas. Andragogikos termino atitiktis. Terminas adragogika kildinamas. Lietuvoje pradėtas vartoti nuo Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi skirtumai. Socialinės suaugusiųjų mokymąsi prielaidos. Komisijos komunikatas Europa pažangaus , tvaraus ir integracinio augimo strategija. Pagrindiniai tikslai. Turėtų būti įgyvendinti. Komisija pristato septynias pavyzdines iniciatyvas. Inovacijų sąjunga “. Judus jaunimas “. Europos skaitmeninė darbotvarkė “. Tausiai išteklius naudojanti Europa “. Globalizacijos erai pritaikyta pramonės politika. Naujų įgūdžių ir darbo vietų kūrimo darbotvarkė. Europos kovos su skurdu planas. Būtina sėkmingai įgyvendinti iki šiuos tikslus. Europa turi imtis veiksmų. Švietimas , mokymas ir mokymasis visą gyvenimą. Skaitmeninė visuomenė. Mokymosi motyvacijos posistemės. Laipsnis bei mokymosi motyvo išplitimas į kitas veiklos sritis. Resnick Knowles 1997 Mokymosi poreikis. De Camillis 1999 Mokymosi motyvacija. Mokymosi motyvacijos kriterijai. Mokymosi trukdžiai. Mokymuisi būtinos sąlygos. Angragogikos teorijos. Bihevioristinė mokymosi teorija Biheviorizmas. Morshead charakterizuodamas biheviorizmą pažymi , kad Žmogaus mąstymas. Mokymosi esmei atskleisti didžiausia reikšmę. Elgesio pastiprinimas. Kognityvinė mokymosi teorija Kognityvinės psichologijos atstovai kreipia dėmesį. Kad vyktų mokymasis. Novak , Hanesian teigia , kad bet. Naujos medžiagos. Piaget sudarė modelį. Kognityvinės stadijos pagal Brunerį Pirmoji. Humanistinė mokymosi teorija Didelę įtaką mokymosi sampratai darė. Mokymosi teorijos principai. Mokymosi procesas vyksta. Besimokantįjį kaip asmenybę. Humanistinė tarpusavio sąveikos esmė. Konstruktyvistinė mokymosi teorija. Mokymosi tikslas yra. Mokymasis vyksta ne stebint. Individo veikla ir patirtimi. Mokymasis priklauso nuo. Vertinimo tikslai. Vertinimo tipai / modeliai Norminis vertinimas. Vertinimo tipai / modeliai Kriterinis vertinimas. Vertinimo tipai / modeliai Diagnostinis vertinimas. Vertinimo tipai / modeliai Formuojamasis vertinimas. Vertinimo tipai / modeliai Apibendrinamasis vertinimas. Vertinimo tipai / modeliai Ideografinis vertinimas. Vertinimo aplankas kaip vertinimo priemonė. Vertinimo aplankas. Grįžtamasis ryšys. Refleksijos proceso etapai. Refleksijos rūšys. Refleksijos , kaip mokymosi proceso etapai. Refleksijos klausimai. Andragogas – suaugusųjų mokytojas suaugusiųjų mokytojo funkcijos ( knowles Suaugusiųjų mokytojo vaidmenys Rogers.


Besimokanti organizacija

tai organizacija, kuri mokosi ir kuri skatina mokytis savo narius

tai organizacija, kuri skiria daug dėmesio aplinkai, kurioje slypi ne tik idėjos, bet ir strategijos, partneriai

tai organizacija, kuri rimtai vertina visų jos narių poreikius, palaiko sąmoningus ir nuoseklius ryšius su aplinka, turi organizacinę kultūrą bei vadybą ir yra linkusi į naujoves bei kaitą

Besimokančios organizacijos

stengiasi pakeisti svarbiausius dalykus. Pirmiausia, besimokančios organizacijos keičia tai, kas priklauso nuo jų, o tuomet siekia didesnių permainų

besimokančios organizacijos imasi tokių veiksmų, kuriuos remia darbuotojai, jos aptaria kasdienius reikalus, sprendžia nesutarimus, bendrauja, užmezga ryšius su visuomene

Andragogika (2). (2015 m. Sausio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/andragogika-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 07:57