Andragogika


Lietuvių referatas. Suaugusiųjų mokytojo vaidmenys, asmeninės savybės, profesinių įgūdžių dimensijos.


Mokymo(si) organizavimo ir vykdymo aplinkoje suaugusiųjų mokytojas patenka į kuo įvairiausių santykių tinklą, kur nuolat susiduria su gausiais reikalavimais ir lūkesčiais. Paprastai andragogas sukasi lauke, kurį sudaro jis pats ( jo kvalifikacija, asmeninis tikslo įsivaizdavimas, poreikiai, lūkesčiai), dalyvis (jo lūkesčiai, poreikiai, išankstinės sąlygos, mokymo pozicija, nuomonės, tikslai, patirtis), užsakovas ( reikalavimai ir lūkesčiai mokytojo ir renginio atžvilgiu: mokymo tikslai, turinys, nauda) bei visuomenė (kultūra, etika, vertybiniai vaizdiniai).

Andragogika. (2014 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/andragogika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:48