Anglių krovimo darbų technologija


Logistikos kursinis darbas.

Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Vežamo krovinio analizė. Tinkamos transporto priemonės parinkimas. Pakrovimo priemonė. Technologinis krovinio krovimas. Tinkamas krovinio tvirtinimas. Transporto priemonių junginio eksploataciniai rodikliai. Pakrovimo ir iškrovimo laikų skaičiavimas. Anglių krovimo darbų saugos analizė. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Transporto priemonę reikia pasirinkti atsižvelgiant į vežamą krovinį, kadangi vežamos anglys, savivartis yra puiki transporto priemonė sumažinti pakrovimo ir iškrovimo laiką. Krovinio iškrovimas maišuose užtrunka ilgiau nei, išberimas savivarčiu. Mercedes-Benz Arocs 2645, tai iššskirtinis savivartis galintis išberti krovinį ne tik per galinį bortą, bet ir per šoninius bortus. Šis savivartis suteikia daugiau galimybių pakrauti krovinį bei greitai jį išberti ir sutaupyti laiko.

Galingas teleskopinis krautuvas Manitou MT1440 galintis 4 tonų krovinį iškelti iki 13m aukščio, ir strėlė išsitempia iki 9 metrų į ilgį. Ilga strelė užtikrins lengvą pakrovimą, blogos dangos, ar sunkiai pravažiuojamųjų kelių sąlygomis. Paprastas dizainas garantuoja lengvą krautuvo naudojimą, o stabilizavimo kojos padės išlaikyti stabilumą, keliant kaušą pilną anglių. Keičiamas strelės galas suteikia galimybę naudoti didesnį kaušą, ir pagreitinti krovimą.

Krovinys – anglys pakraunamos iš geležinkelio vagono. Privažiuojamame kelyje, anglys kraunamos palaidos, neįpakuotos į maišus. Vagonus nutempus lokomotyvu ant privažiuojamojo kelio, per apačia atidaromi vagonai, ir anglys nuožulniais tarpais krenta ant žemės. Anglys kraunamos į savivartį teleskopiniu krautuvu

Prieš pakraunant krovinį reikia įsitikinti ar savivarčio bortai yra tinkamai uždaryti ir sutvirtinti. Kadangi anglis yra birus ir dulkantis krovinys reikia pasirūpinti, kad krovinys nebirėtų per kėbulo konstrukcinius tarpus, plyšius ar kebulo nesandarumus. Siuntėjas turi pasirūpinti ar jo pasirinkta transporto priemonė atitinka reikalavimus vežti kroviniui ir ar užtikrina efektyvų pakrovimą ir iškrovimą.

Į savivartį sukrautos anglys turi būti išlyginamos kad nebyrėtų per bortų kraštus. Krovinys gali būti užsandarintas medžiagomis, kurios neužteršia savivarčio kėbulo, ir nepažeidžia jo konstrukcijos.

Kraunant anglis i savivartį reikia pasirūpinti, kad krovinys nebūtų išpustytas, kadangi jis yra birus krovinys. Jei krovinys teršia kelia už tai gresia baudos, todėl reikia krovinį apdengti tentu, ar medžiaga, kuri apsaugotų krovinį nuo vėjo.

Jei vilkikų ir priekabų, kurių bruto masė viršija 3,5 t, šoniniai bortai yra naudojami krovinio saugumui užtikrinti, jie turi būti suprojektuoti jau pagal EN12642 standarto arba atitinkamus reikalavimus. Šis saugumo reikalavimas reiškia, kad šoninis bortas, nepatirdamas pernelyg didelės liekamosios deformacijos, turėtų išlaikyti į šoną nukreiptą ir tolygiai po šį bortą pasiskirstytą jėgą, lygią 30 % didžiausios krovinio masės. Kai krovinį blokuoja šoniniai bortai, nustatant rišimų skaičių reikia atsižvelgti į šių bortų tvirtumą.

Anglių krovimo darbų technologija. (2016 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/angliu-krovimo-darbu-technologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:43