Ankstyvosios anglų kalbos pradinėje mokykloje mokymosi kokybės veiksniai


Anglų magistro darbas. Ankstyvosios anglų kalbos pradinėje mokykloje mokymosi. Kokybės veiksniai. Santrauka. Įvadas. Kokybiško vaikų mokymo(si) sistemų ir ankstyvojo. Anglų kalbos mokymosi veiksnių teoriniai pagrindai. Kokybiško vaikų mokymo(si) sistemos. Į vaiką nukreiptas ugdymas (mokymasis iš patirtiesVaiko ugdymas demokratinėje kultūroje. Susiliejantis ugdymas – humanistinės psichologijos idėjos. (svarbiausios mokymosi kliūtysKokybė, mokymosi kokybė, formalus, neformalus ir savaiminis mokymasis. Užsienio kalbos mokymo(si) pradinėje mokykloje. Teoriniai pagrindai. Užsienio kalbų mokymosi kokybę lemiantys veiksniai. Į temą orientuotas anglų kalbos mokymas pradinėje mokykloje. Orientavimasis į veiklą ir procesą. Vaizdiniai impulsai anglų kalbos pamokoje. Ankstyvojo užsienio kalbų mokymo principai tradicinio. Ir šiuolaikinio užsienio kalbos mokymo kontekste. Veiksnių, turinčių įtakos anglų kalbos. Mokymosi kokybei pradinėse klasėse empirinis tyrimas. Vaikų patirtis mokantis anglų kalbos formalioje ir neformalioje aplinkoje. Mokytojų reprezentacijos dėl kokybiško anglų kalbos mokymosi veiksnių. Pradinėje mokykloje. Tėvų požiūris į kokybiško anglų kalbos mokymosi valdymą. Pradinėje mokykloje. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.

  • Anglų kalba Magistro darbai
  • 2016 m.
  • Anglų
  • 97 puslapiai
  • Anglų magistro darbai
  • Adobe PDF 778 KB
  • Ankstyvosios anglų kalbos pradinėje mokykloje mokymosi kokybės veiksniai
    10 - 3 balsai (-ų)
Ankstyvosios anglų kalbos pradinėje mokykloje mokymosi kokybės veiksniai. (2016 m. Sausio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/ankstyvosios-anglu-kalbos-pradineje-mokykloje-mokymosi-kokybes-veiksniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:14