Anyksčių vynas produkcijos Italijos rinkoje marketingo programa


Karazijos vynas kaina. Vynu produkcija. Anyksciu vynas produkcija. Ab anykščių vynas verslo strategijos analize. Anykščių vyno įkurėjas. Anyksciu vynas referatas. Balio karazijos vyno technologija. Anyksciu silelio vyno gamybos metai ir salis. Anyksciu vynas kaina. Vyno technologija referatas.

Ekonomikos referatas. Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analizė. Italijos istorinė raida. Italijos geografinė padėtis. Demografiniai duomenys. Religija. Italijos ekonomika. Italijos kultūra. Italijos papročiai. Makroaplinkos matrica. Tarptautinio marketingo programa. Prekė. Prekių konkurentabilumas. Prekės identifikavimas. Prekės įpakavimas. Patrauklumas esamai vartotojų rinkai. Kaina. Prekių pateikimas. Prekių judėjimas. Rėmimas. Ab “anykščių vynas” ir jos reklamos strategija. Televizijos ir radijo reklama. Kitos reklamos priemonės. Reklaminės strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados. Literatūra.


Šiame darbe pateiksiu AB anykščių vynas produkcijos (įvairių rūšių alkoholiniai gėrimai) italijos rinkoje marketingo programą. Rašydas šią programą sužinojau labai daug naudingos ir įdomios informacijos apie šalį, į kurią eksportuosiu AB anykščių vynas produkciją. Taip pat man yra labai naudingos žinios apie italiją. Galbūt aš jas galėsiu pritaikyti ir panaudoti savo gyvenime. Labai daug sužinojau apie jos ekonominę, istorinę, geografinę, politinę situaciją. Italija pasirinkau, todėl, kad ši šalis man patinka ir aš ja domiuosiakcinė bendrovė anykščių vynas įkurta 1926 m. – seniausia rytinio baltijos regiono įmonė, pramoniniu būdu pradėjusi gaminti vyną. Jos įkūrėjas – diplomuotas agronomas balys karazija. Energingas ir sumanus b. Karazija sugalvojo panaudoti ligi tol nelabai vertintas sodų bei miškų gėrybes – vaisius ir uogas.

Nuolat plėsdamas dirbtuves, pirkdamas vis modernesnius įrenginius, b. Karazija gan greitai tapo pirmuoju plačiai pripažintu Lietuvos vyndariu. Jau 1938 m. Atėjo pripažinimas ir tarptautiniu mastu. 1938 metų tarptautinėje parodoje paryžiuje vynas birutė pelnė pagrindinį prizą, o dvi vyno rūšys – aukso medalius.

1940-aisiais b. Karazijos vyninė buvo suvalstybinta. Pokario metu truko žaliavų, naujų įrengimų, technologijų. Tik septintajame dešimtmetyje, po maždaug dešimt metų trukusios rekonstrukcijos, gamykla vėl suklestėjo. 1968 metais sąjunginėje liaudies ūkio pasiekimų parodoje anykščių vynas už naujas vyno gamybos technologijas pelnė diplomą ir tris medalius, sėkmingai dalyvavo tarptautinėse parodose jav, kanadoje, čilėje, didžiojoje britanijoje, lenkijoje ir kitur. 1969 ir 1972 metais natūraliems Lietuviškiems vynams – obuolių, šermukšnių, vyšnių, jubiliejiniam ir šermukšnėlei – suteiktas prestižinis to meto valstybinis kokybės ženklas. Prasidėjus m. Gorbačiovo antialkoholinei kampanijai, šalies vyno gamybos įmonių lyderė buvo paversta maisto produktų kombinatu, gaminančiu gaiviuosius gėrimus, saldainius bei kitą nealkoholinę produkciją.

Paskutinį xx a. Dešimtmetį, kartu su Lietuvos nepriklausomybės atkūrimu, prasidėjo AB anykščių vynas atgimimas. Anykštėnai vyndariai sugebėjo išsaugoti per daugelį metų sukauptą patyrimą bei išbandytas technologijas.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 31 puslapis (6851 žodis)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Anyksčių vynas produkcijos Italijos rinkoje marketingo programa
    8 - 3 balsai (-ų)
Anyksčių vynas produkcijos Italijos rinkoje marketingo programa. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/anyksciu-vynas-produkcijos-italijos-rinkoje-marketingo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:31