Anykščių vynas strateginė analizė


Ekonomikos kursinis darbas. Ab „Anykščių vynas“ strateginė analizė. Įvadas. Įmonės misija, vizija, tikslai. Išorinės aplinkos analizė. Pest analizė. Šakos konkurencingumo analizė. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica. Konkurencinės padėties įvertinimo matrica. Strateginių grupių matrica.


Mūsų grupė nagrinėja AB „Anykščių vyną“. Ši organizacija – tai Lietuvos Respublikoje registruota akcinė bendrovė. Bendrovė gamina alchoholinius produktus ir parduoda juos Lietuvos ir užsienio rinkose. Bendrovė turi keletą didmeninės prekybos padalinių su sandėliais ir transportavimo priemonėmis didžiausiuose Lietuvos miestuose. Bendrovė pradėjo veikla 1926 m Tai yra viena didžiausių bei moderniausių alchoholinių gėrimų perdirbimo bendrovių Lietuvoje. Šiame darbe atliksime AB „Anykščių vyno“ strateginė analizė. Daugiausia dėmesio bus skiriama išsiaiškinti įmonės išorines ir vidines aplinkas bei jų galimus poveikius.

Darbo tikslas – nustatyti, ar organizacijos strategija yra efektyvi ir pateikti specifines rekomendacijas, kaip ją patobulinti..

Darbo uždaviniai:

•Išanalizuoti įmonės išorinę ir vidinę aplinką;

•Nustatyti ir aptarti pagrindinius konkurentus;

•Išskirti svarbiausias galimybes bei pavojus.

Anykščių vynas strateginė analizė. (2013 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/anyksciu-vynas-strategine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:02